Eşe güzel sözler

karım için güzel sözler

Gönlümde taht kurdun, gönlümün sultanı oldun , gece gökyüzünde yıldızım , gündüz doğan güneşim oldun .

Senden sonra sevebileceğim tek kız ikimizin kızı olacak.

Sen benim hayatım,huzurum ,mutluluğum,neşem sevdiğim kadınımsın.Sen benim ömrümce sevdiğim dünyalar güzeli karımsın.

Sen güneşin doğduğu karanlığın bittiği yerdesin , sen daima kalbimde olan tek sevgilisin .Seni seviyorum canım eşim.

Gönlümün en nadide çiçeği, evimin aşk böceği,sevgi kelebeği ,canım eşim seni çok seviyorum .

Dünya da yok bir eşin ,sensin benim güneşim ,günaydın sevgili eşim .

Benim sadece iki elim var , hayata dört elle sarılabilmem için sana ihtiyacım var .

Aşk senin gözlerine baktığımda gördüğüm ,her an yanımda olman,bana sonsuza dek bakman  ve ellerimi hiç bırakmamandır. eşe güzel sözler

Canımdan çok sevdiğim karıcığım  nasılda güzel bakar gözlerin şefkatle ,nasılda güzel sarar kolların sevgiyle ,seni bu hayatta bulduğum için çok şanslıyım iyi ki benim eşim ,hayat arkadaşım oldun .

Senin aşkının ateşi düştüyse benim yüreğime " seni seviyorum " anlatılmaz bu sevgi sözle.

Parkta salıncak sırası bekleyen çocuk gibi bekledim seni ,biraz heyecan birazda salıncağı başkası kapacak korkusu işte . 

Ay ışığı gibi girdin yüreğime ve bir ömür kalacaksın artık kalbimde güzel karım.

Sen muhteşem bir eş ve mükemmel bir annesin . Anneler günün kutlu olsun hayatım.

Sen benim önce aşkımdın , sevgilim oldun, ardından nişanlım ve sonrasında ömrü boyu sürecek olan mutluluğumun adı eşim oldun .

Eşe güzel sözler,karım için güzel sözler, eşim için güzel sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.