Çay ile ilgili sözler

çay ile ilgili sözler

Çayın demlisini ,insanın harbisini severim.

Çayda ne  buluyorsun diyorlar .İnsanlarda arayıp da bulamadığımı ondan buluyorum. Sıcaklık ve samimiyet.

Soğuk çay gibidir kimileri adı dost ama sıcaklığı yok.

Ve bazen çayın tadı şekerden değil, eşlik edenden gelir.

Üç gün aç kalmak bir gün çaysız kalmaktan iyidir.

Çay demle azizim bu akşam susup kitap okuyacağız.

Demleyeceğin her çaya , dolduracağın o ikinci bardağa daima talibim ben.

Çayla birlikte demlenir dostlarla muhabbet,yüreğimiz o günlere hasret.

Şekersiz içilen çayın kaşığı kadar anlamsızdı bazı insanlar.

Aslında insan çayı kendisi ısmarlar;sıcak içsin ,sıcak gülümsesin ,sıcak konuşsun diye.

Masada yarım bırakılan çay gibi yavaş yavaş soğuyorum her şeyden .

Herkesle çay içilmez unutma .Mesela aşık olduğun kişiyle çay iç,onu izlerken çayın soğusun .Soğuk çayı da onun için sev :)

Çayı sevmeyen insanlar ,artık nasıl bir beddua almışlarsa.

Çay kemençe malımız ,çaydalık canımız.


çay sözleri

Neyse ki çayın demi var hayatın gamına inat.

Çay var içersen , ben var seversen , yol var gidersen.

Yalnızların yaridir çay.

Aşkın ve çayın hakkını veremiyorsan demli cümleler kurmayacaksın ,demini almayan cümle poşet çay gibidir.

Çay diyerek geçme , edebiyatı var evveliyatı var.

Açık çay içerdi hep ,demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, öyle derdi hep.

Çay kadar sıcak ,kahve kadar yalnızlık ister bazı insanlar.

Yapacak bir şey olmasa da yine özler yine bekleriz. Çay içer ,kitap okur ,namaz kılar dua ederiz.

Sana verebileceğim çok şeyim yok aslında ama çayım var buyur gel.

Bir çayı bir de seni çok koyu sevdim ben.

Çayı közde,sevgiyi gözde ,tebessümü yüzde, adamlığı da özde arayın.

Oksijeni bilemem ama yaşamak için çay şart.

Hava soğuk umutlar uzak , demek ki bu günde içimizi çay ısıtacak.

Şekersiz çay kadar değerlidir bazı insanlar , çünkü ben ondan vazgeçemiyorum.

Çay en güzel şiirdir ,dem tutmasını bilenlere.

Sıcak bir ele ihtiyacın varsa ,çay bardağını tut duygusal olamaya gerek yok.

Rabbim bizlere demlik dolusu çay ve onu şenlendirecek insanlar nasip eyle.

çay ile ilgili sözler, çay ile ilgili laflar, çay için söylenen sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.