Sevdiğine güzel sözler

Tek nüfusum sen ol ,geriye kalan dünya nüfusuna ben açıklarım.

Sen yeter ki içinden de olsa bir seni seviyorum de , benim kulaklarım çınlasın kafi. Cemal süreya

Ben seni ölene dek seveceğim boş laf! Ben seni seni sevdikçe ölmeyeceğim . Can Yücel

İster yar ol ister yara lütfun da hoş kahrında hoş.

Ay ışığı gibi girdin yüreğime.Biliyor musun hiç yabancı değilsin .Şimdi yüreğimde kırk yıllık sevgilim gibi.

Bir insanın başına gelecek en güzel şey sevdiğinin dilinde dua olmaktır.

Sarı giyer güneş olursun , mavi giyer deniz olursun , siyah giyer matem olursun kim bilir bel ki bir gün beyaz giyer benim olursun.

Ve bir gün herkes anlar sevdiğinin kıymetini ;ama gidince , ama bitince , ama ölünce .

Seninle öyle mutlu yaşayalım ki kalplerimiz bir atsın , gözlerimiz hep birbirine baksın sımsıkı sarılalım ve hep aşk kokalım.

Sabır kara bir dikeni yutmaktır. Diken içini parçalayıp giderken de hiç ses çıkarmamaktır.

Parkta salıncak sırası bekleyen çocuk gibi beklerdim seni biraz heyecan, biraz da salıncağı başkası kapacak korkusu işte. Cemal süreya

Yanımda değilsin ama hep aklımdasın.

Aşk da sen , hasret de sen , ben de sen.

Dünyanın bütün şiirleri senin üzerinden yazılmış gibi, her şair sanki seni tanıyormuş gibi.

Benim sadece iki elim var hayata dört elle sarılabilmem için sana ihtiyacım var.

Aşkın da mutluluk gibi uzun ve bulutlar kadar yumuşak .Yanıbaşında nefesinle yaşamaktan daha güzel ne olabilir ki canım sevgilim.

Küçücük yüreğimde dünyalar kadar sen.

Sus be yüreğim bende biliyorum özlediğini ama susta bilmesin özlendiğini.

Sen benim aklım ve kalbim arasında kalan en güzel duygusun.

Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden , geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın.

Ne hayalin gider gözlerimden ,ne ismin silinir aklımdan kalbime kazmışım seni bitmez bu deli sevgim.

İsmini kocaman kocaman dağlara yazacaktım ama baktım ki denizler mürekkep dağlar sayfa olsa yine sığmaz.

Sen bende heves değilsin , heves olsaydın çoktan biterdin . Sen bende nefessin ben ölünce bitersin.

Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni ; önce bana , sonra bana , sonra yine bana bak.

Senle aynı dünyanın içerisinde ayrı yaşamak zor geliyor.

Aşk bir kelimeden ibarettir, taa ki onu anlamlı kılan bir çıkana dek.

Hani derler ya insan sevdiğine hiç kırılır mı ? Aslında insan en çok da sevdiğine kırılır.

Ne kalana git , ne de gidene kal derim. Kalacak olan yerini gidecek olan yolunu bilir elbet.

Gözümle gördüğüm değil , gönlümde kördüğümsün  çözmeye hiç niyetim yok çünkü sen benim ömrümsün.

Bel ki dünyanın sonu değilsin ama benim sol'um da bir dünyasın sen.

Ben istemem öyle iki günlük sevgili , yüreğin varsa ömürlük sev beni.

Bedenimde bir avuç içi kadar olan kalp var. O kalpte bir sevgi var dünyalar kadar , O sevgide sen varsı ebediyete kadar.

Senin aşkının ateşi düştüyse benim kalbime " seni seviyorum " sevgilim , duygularımı anlatmaya yetmez ki bu kelime.

sevdiğine güzel sözler, sevdiğine güzel laflar , sevgiliye güzel sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.