Sevgiliye kapak sözler

Gitmeden önce düşün çünkü döndüğünde bulduğunda ,gittiğinde bıraktığın asla aynı olmayacak.

Sende haklısın ,benden önce adam gibi sevilmemişsin ben ağır geldim.

Kimseye kendimi sevdirmek için  soytarılık yapamam ya seversin olduğum gibi ya gidersin geldiğin gibi.

Çok konuşmaya gerek yok herkes kimliğini cebinde karakterini özünde taşır.

Yürekli bir kadının başı yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır gelir.

Asıl pişmanlık senin yarım bıraktığını başkası tamamladığında başlar.

Bana kalbimdesin deme biliyorsun kalabalıkları sevmem.

Kırdığın kalbin sahibine iyi bak.Yolun bir gün muhakkak ona çıkacaktır.

Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor , sadece sen yanlış insanlar üzerinde hayal kuruyorsun.

Mutlu edemeyeceksen ,meşgul de etmeyeceksin.

Ne zaman akıllanırsın biliyor musun ?Kalbinde taşıdığın kişi seni yan cebinde taşıdığını öğrendiğinde.

Korkma be sevgili istenmediğim gönülde gölgemi bile bırakmam.

Özür dileme benden , affetmek büyüklük ise boş ver  küçük kalayım.

Verdiği umudu geri alan , aldığı ahı da güle güle kullansın.

Mutluluk sözünü yutanla değil ne olursa olsun sözünü tutanla yaşanır.

En çok da güvendiklerimiz öğretiyor bize kimseye güvenmemeyi.

Hiç kimsenin mecburi istikameti değilim , kimse de benim çıkmaz sokağım değil.

Bir kadının gözyaşlarının akmasına sadece soğan sebep olmaz . Bazen bir hıyar da sebep olabilir.

Şimdi sahne senin devam et ama sıra bana gelmesin dua et.

Kimseden bir şey istediğim yok az ötede oynayın yeter bana .

Tipiyle hava atanı kişiliğimle tribe sokarım.

Kendini vazgeçilmez sananlar , piyasada sizden o kadar çok var ki ama para etmiyor.

Benim umurumda olmayanlar ancak başkalarının umrunda olmakla yetinirler.

Senin kül eylediğin yüreğe başkası üfleyerek hayat verir.

İncittiğiniz gönlün , kırdığınız kalbin bedduasından korkun . Hadis-i şerif

Gidenin ardından nokta koyun ki gelecek olanın ismi büyük harfle başlasın.

Bir sebeple sever daha iyi bir sebeple sileriz.

Boş yere canı yanmaz insanın ya bir eksiklik vardır geleceğe dair ya bir fazlalık vardır geçmişten gelen.

Bu gün seni aldatanı ,yarın başka biri aldatır.Yüzünü yalanla yıkayan ihanetle kurutmaya mahkum olacaktır.

Her şey yolunda giderken  şarampole yuvarlandı hayaller.

Mesaj atmazsın anlarım,aramazsın anlarım ,ilgi göstermezsin onu da anlarım. Beni bir başkasıyla görürsen onu da sen anla!

Sevgi her zaman emek ve yürek ister.Sende bunların hiçbiri olmadığına göre beni düşünecek bir nedeninde olmamalı.

Doğru olanı yaptığım için kaybettiğim kim varsa yolu ,bahtı açık olsun.

Gönül almayı bilmeyene ömür teslim edilmez.

Bana kimse sen gibi baktı mı bilmiyorum ama  ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.

Ben iyi niyetli olmakla bu gün kaybederim ,sen karaktersiz olmakla bir ömür kaybedeceksin.

Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet  ya geç kenara adam gibi sevmek nasıl seyret.

Fazla uzatmayacağım yerime koydukların sana koyması dileğiyle.

Sıkıntı yok ben yalnız da yürürüm sen ayak altında dolaşma yeter.

Dürüst olduğun için kaybedebilirsin ama yalan söyleyip utanmaktan iyidir.

Kapıyı göstereceğimiz yer de anlayış gösterdik ondan böyle oldu.

Eğer biri sana inanıyorsa onu sakın yarı yolda bırakma .Yarı yolda seni yalnız bırakanı da asla adam yerine koyma.

Eskiden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum.

Şans bana gülüyor ama ağzıyla değil.

Adamlığını mikroskopla dahi göremediğimiz kişiler gelip burada ahkam kesmesin.

İnsanlar da fotoğraf gibidir ne kadar büyütürsen kalitesi o kadar düşer.

Hiç bir zaman yükseklerde görmedik kendimizi sadece değmeyenler için düşürmedik seviyemizi.

Bırak kim gidiyorsa gitsin , seni defterinden kim siliyorsa silsin . Atacağın kemiğin olduğu sürece köpeğin çok olur.

Varsa bir hatam tekrar yaparım yanlış kişiyle doğru olunmaz sebastian.

Hani ben kötüyüm ya senin gözünde , hiç düşündün mü kaç kuruşluk değerin var benim gözümde.

Gittin  mi büyük gideceksin , ayrılık dahi seninle gurur duyacak.

Kimi insan vardır yokluğunda yeri dolmaz. Kimi insan vardır varlığıyla dahi bir halta yaramaz.

Hep öyle olur ya ! Yar dediklerimiz yara olur.

Zaten alttan aldık yeteri kadar , bundan sonra herkes ederi kadar.

İsteyen istediği yere gitsin .Zinciri koparıp giden iti ben bir daha kapıma bağlamam.

sevgiliye kapak sözler , sevgiliye kapak laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.