Can yakan sözler

Beklemek kaybetmenin yarısıymış ,ben her şeyimi beklerken kaybettim.

Sebebi ne olursa olsun  bir erkeğin ağlaması çok can yakar ,çünkü erkek ağlıyorsa çaresizdir.

Kendi yüreğimin gurbetinde üşüyorum .Bana biçilen mutluluk oyununu oynuyorum .Yorulsam da yürüyorum , ağlasam da gülüyorum.

Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde ne de aşkımı körükleyen bir rüzgar ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

İnsan nefesi kesilene kadar ağladığı geceleri unutur da buna sebep olanı unutamıyor.

Bazen hiç bir şey olmamış gibi yaşamaya devam edeceksin ama içinde fırtınalar kopar.

Kalanı hakkettiği gibi ağırladıysa bu yürek ,gideni de layık olduğu gibi uğurlamasını da bilir.

Ağlamak ,ruhun kanama şeklidir ,sargısı yok , çaresi yok ,ama kanaması var.

Gel seninle bir daha ağlayalım ,yaşadıklarımıza  ,yaşayamadıklarımıza, bir de hiç yaşanmayacaklara.

Aslında insanı en çok acıtan şey hayal kırıkları değil yaşanması mümkün iken yaşanmayan mutluluklardır.

Bizim aramızdaki bağlar çok güçlü ,hayatta kopmayız demeyin.Ben tek lafıyla hayatımı değiştirdiğim insanla hiç karşılaşmamış bir yabancı gibiyim şimdi.

Herkes fazlasıyla sevmiş oysa ben eksikleriyle sevmiştim.

Dilim kal demeyi de  bilirdi sende kalabilecek yüreği görebilseydi eğer. 

Eğer imtihan oluyorsanız  bu Allah'ın sizi unutmadığının müjdesidir.

Ah da yerini bulur ,er ya da geç  hak da yerini bulur.Sen iyi şeyler düşün içinden ne düşünürsen o olur.

Üzülme atmayan kalp kırılmaz.

can yakan sözler, can yakan laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.