Damarlı sözler

Kırgınlıklarımın kat sayısı arttı, aldım elime yüreğimi başlattım hasadı şimdi kim ne ektiyse onu biçecek.

Eskiden çayı demli içerdik ,ağır adamlarla gezerdik  şimdi çaylar sallama , adamlar dallama olmuş.

Ekmeğim aşım helal olsun yiyene içene  ama hakkım helal değil dost görünüp kuyumu eşene.

Çakal sürüsü kurdu tuzağa düşürünce  kurt nasıl kurtulacağını değil intikamı nasıl alacağını düşünür.

Ne giyip ne taktığın umrumda bile değil en pahalı elbiseler olsa da üzerinde ,insanlığı giyemedikten sonra çıplaksın benim gözümde.

Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor.Sadece sen yanlış insanlar üzerinde hayal kuruyorsun.

Bu hayat bana insanların gülemedikleri için ağladığını ,susamadıkları için konuştuklarını ,ölemedikleri için yaşadığını öğretti.

Anlattıklarım hiç bir zaman sustuklarımdan daha değerli olmadı.

Kaderim gülseydi bir kere gerek duyar mıydım böyle damar sözlere.

Değmeyen birine dönüp bakmam ben.Adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim.

Çakallar kuvvetini kabalıktan alırlar. Aslanlar ise yalnızlıktan.

Hani diyorlar ya aynı şehirde olmak bile yetiyor ,ben seni göremedikten sonra üst katta olsan da anlam ifade etmiyor.

Kimseye şekil koyduğumuz yok ,şeklimiz birilerine koyuyorsa sıkıntı yok.

Yaptığım yanlışlar için pişman değilim ,tek pişmanlığım yanlış insanlar için yaptığım doğrulardır.

Kurt gibi düşünemezsen it gibi yaşamaya mahkum olursun.

Ne olduklarını yüzlerine vurmadığımız için kendilerini kusursuz sanan insanlar var.

İnsanın başına ne gelirse meraktan gelir demiş eskiler ,baktım olmuyor bende seni merak edeyim dedim ,sende geliver.

İhanetin telafisi , kahpeliğin bahanesi olmaz.

Sahip olmak istiyorsan önce ait olmayı öğreneceksin.

Biz gönlümüzde ne gemiler batırdık , yıkık dökük bir sandalın lafımı olur.

damarlı sözler, damar sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.