Güneşin batışı ile ilgili sözler

Bir gülüşüne yaptıklarını unuturum demek isterdim ama unutulacak şeyler değil yaptıkların.

Özlemek için sevmişiz birçoğumuz kavuşmak ne  haddimize.

Adaleti, yüksek bir kanun olarak kabul etmekten vazgeçen millet, bu felaketini hiçbir başarı ile telafi edemez.

Güzel gözlerini aç üzülme niyetini temiz tut aynaya bak ve gülümse yola koyul dua et ışık saç neşeli ol.

Ey varlığıma can katan  yar hiç bir şey acıtmıyor yokluğun kadar.

Mevzu bahis vatansa gerisi teferruattır.

Uzun bir gecede uzaktan denizin sesi gelir seni getirir diye beklerim günlerce huzur dolar gönlüme.

Yıldız komasına girmek istiyordum, istiyordum dolunay çarpsındı beni.

Amma da kavgalar ederdik ne güzeldi barışık dargınlıklarımız bambaşka bir tadı var.

Sen bana bakma, ben senin baktığın yerde olurum.

En güvendiğiniz ve değer verdiğiniz insanın yaşattığı hayal kırıklığını affetseniz, bile asla unutamazsınız sevdiklerimizin verdiği yaralar kalıcıdır.

Zira kadın dudakları ile sevgili, elleri ile anne, sözleri ile  dost  bakışlarıyla çocuktur.

Sahipsiz vatanın batması haktır, sen sahip çıkarsan bu vatan  batmayacaktır .

Bir güneşin batışına bir de bana bakışına.

Sahne senin devam et ama sıra bana gelmesin dua et.

Sizin hasta olduklarınızı biz taburcu ettik.

Aceleci sinek süte düşer.

Hayatta üç şey güzeldir; güneşin batışı, suyun akışı, onun bakışı.

İnsan namaz kılarsa namaz da insanı insan kılar.

Umutsuzluk yok gün gelir gül de açar bülbül de öter.

Umutlarının  öyle fazla coşmasına izin vermezsen, hayal kırıklığına uğramazsın.

Göğüsü boydan boya yaralar içinde sırtını toprağa vermiş yüzünü göğe.

Zaman öldürmek en pahalı harcamadır.

Bir kadın sizin için çabalıyorsa sıkılmayın sarılın çünkü kadın inancını yitirdiğinde ipin ucunu bırakır.

Başım dik tenim hafif kavruk buğday rengi Galata Kulesi koydular ismimi.

Güneşin batışı ile ilgili sözler, güneşin batışı ile ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.