Nasıl koydum ama insan yerine seni.

Düşerken iki  şeyi asla unutma! Kimin seni ittiğini ve kimin seni tutmadığını, tekrar ayağa kalkınca lazım olacak.

Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederdim de sen olmamışsın.

Yorma kendini bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.

Işıklardan kaçma karanlıktır yalnızlık.

Ne kadar mı sevdim herkese yol sana sol yanımı verecek kadar sevdim.

Yüz verip adam ettikse sıfırla çarpar  yok ederiz, sıkıntı yok.

Bizimde yükümüz ağır ama kimseye gel taşı demedik.

Bugün seni aldatan  yarın başkasına aldanır, yalanla yıkanan yüz ihanetle kurulanır.

Takdir ediyorsan değil taklit ediliyorsan başarmışsın demektir.

Yerimi başkası alırsa  yerini başkası alır sıkıntı yok.

Fırtına ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götüreceği sadece tozdur.

Bazen kazanmışsam eğer, o oyun hala bitmemiş  demektir!

Kim olursan ol, gelme ben Mevlana değilim  beni germe.

Öyle sustum ki artık söz  konusu bile  değilsin.

Çirkinsiniz en kötüsü de ne biliyor musunuz  bu fiziksel  değil.

Yol verilecek insanlara yüz verdik.

Bir sebeple sever, daha iyi bir sebeple sileriz.

Bana kötü kalplisin  demiştin  haklıydın çünkü orada sen vardın.

Sızlıyor be doktor aşk deyince kalbim, dost deyince sırtım.

Arkamdan konuşanların hayallerin de imzam var.

Seninle her yere gelirim dediysem, o kadar değil ihmale, ihanete, şerefsizliğe gelemem.

Kendini beğenmiş insanları severim, hiç kimsenin beğenmediği bir şeyi beğenmek, ayrıcalıktır.

Ağır sözler, ağır laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.