Denizle ilgili sözler

Misafir gelecekmiş gibi evini, ölüm gelecekmiş gibi kalbini temiz tut.

Genelde insanlığın kaderi hak ettiği olacaktır.

Ne güzel demiş eskiler, umma ki küsmeyesin.

Zor yola kolay insanlarla çıkılmaz.

Üzülme! çünkü yaradan umudu en çaresiz anlarda yollar. Unutma! yağmurun en şiddetlisi en kara bulutlardan çıkar.

Gerek yok her söz laf ile beyana;bir bakış bir söz eder, bakıştan anlayana.

Her şeyi yapabilirsin.Sadece kalk ve yap!

Mükemmel ve kadir bir Türk donanmasına malik olmak gayedir.

O kadar güzelsin ki, manzaralar seni seyretsin.

Bir umudu olmalı insanın ilkbahar güneşi gibi.

Kırılmış bir kalbin hesabı, bu dünyaya ağır gelir.

Her elini sıkanla dost, her canını sıkanla düşman olma.

Öyle bir sev ki beni, ben bile kıskanayım kendimi.

Gece açılıp gündüz kapanan bir parantezdim. Sözler vardı içimde işe yaramayan.

Doğanın tek bir dokunuşu tüm dünyayı aile yapar.

İstediğin gibi yaşa, istedikleri gibi değil.

Ey gönül ses etme! Bekle! ya nasip de rabbine bırak.

Ben sana mecburum bilemezsin.

Ömrünüz bitene kadar sevin, menfaatiniz bir tana kadar değil.

Yıldız komasına girmek istiyordum, istiyordum dolunay çarpsındı beni.

Dilini terbiye etmeden önce yüreğini terbiye et; çünkü söz yürekten gelir dilden çıkar.

Her umut, içinden kumru yerine yılan çıkabilecek bir yumurtadır.

Bulutlar gider.Sen gökyüzü ol, hiç gitme.

Beni başkalarıyla bir tutma. Onlar gemileri yakar ben limanı!

Denizle ilgili sözler, denizle ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.