İki yüzlülükle ilgili sözler

En fazla ileri giden ok, en çok geriye çekilmiş yaydan çıkar.

Bazen yağmur olmak ister insan, yağmak ister sevdiğinin yüreğine.

Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet ya da çekil kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.

Alış buna; güvendiğin insanlar, herkesten fazla acıtır.

Hiç bir şeye şaşırma, hakikatin  de insanların da iki yüzü vardır.

Bana dokumayan yılan bin yıl yaşasın, diyerek yaşattığınız yılanların bir sonraki hedefi si olursunuz.

İnsanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unutur ama onlara neler hissettirdiğinizi asla unutmaz.

Bazı insanlarla yüzleşmek zordur, haksız çıkarsın çünkü onların galip gelecek ikinci bir yüzleri daha var.

İki yüzlü insanlara o kadar alıştık  ki doğru insan karşısında niyeti ne acaba diye düşünmeden edemiyoruz.

Her insan kendine yakışanı yapar çünkü kalite tesadüf değildir.

İstedikde vermedi deme istemeyi bilmeden bari yalan söyleme.

Ne istersen görürsün gökyüzüne bakarsan ve istersen ölürsün gözlerini kaparsan.

İki yüzlülük kolay affedilir bir suç değildir! iki yüzlülükten kurtulmak çok güçtür.

İnsanlarla  yüz yüze konuşarak her sorunu çözedebilirsin; ama  bazı insanlar gelir önüne hangi yüzüne konuşacağını bilemezsin.

Değişmek başka bir şey dönek olmak başka bir şey, ve arasında ince bir çizgi de yoktur ikisinin arasında uçurum vardır!

Kitaplar benim sevgili dostlarım, gerçek yol gösterenlerimdir, çünkü ikiyüzlülük etmeden bana görevlerimi anımsatırlar.

Sevgili, arayıp da bulduğun birisi değil, hiç aklında yokken aşık olduğun kişidir.

Artık iki yüzlü insanları sevmeye başladım, çünkü yaşadıkça yirmi yüzlü insanlar görmeye başladım.

Alçalmak, yükselmekten daha kolaydır.

Yüzüne bakayım dedim aman Allah'ım bir de ne göreyim  yüzsüzmüş.

İki yüzlülükle ilgili laflar , iki yüzlülükle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.