Nasiple ilgili sözler

Allah yarın yanımızda olmayacak insanı bugün karşımıza çıkarmasın.

Allah'ım nasip tomurcuklarını avucumda açtım yüreğimden sevgiyi yuvamdan huzuru eksik etme.

Sonra çekildim bir kenara seyrettim bütün olup biteni, baktım kimde ben ne kadarım kim bende ne kadar kalmış diye.

Kişi kim olduğunu bilmek isterse, kimleri sevdiğine baksın.

Kimle gezdiğinize, kimle arkadaşlık ettiğinize dikkat edin çünkü, bülbül güle, karga çöplüğe götürür.

İyi ki geçiyorsun zaman  ya acının en derinime işlediği bir anda sorsaydın.

Bana benzemekten en çok uzak olanınız, cimri ağzı bozuk ve çirkin söz söyleyen kimsedir.

Ey Rabbim! şu sonsuz merhamet ve rahmet deryasında bir damla da olsa, nasiplenmeyi hak eden kullarından eyle bizi amin.

Aşk nasip işidir, hesap işi değil, aşk adayıştır arayış değil.

Rabbim! haddini aşan duygulardan ve gece olunca çöken hüzünlerden sana sığınıyorum.

Ey gönül yol uzun hedef rıza, kalk heybeni hazırla  heybende  hem ihlas  olsun hem de vefa ses etme bekle !  ya nasip de  Rab 'bine bırak.

Yakışıklı olacağına takvalı olsun, parası olacağına ahlaklı olsun.

Gittin mi büyük gideceksin! ayrılık bile gurur duyacak senle.

Her türlü kötülüğü yapmaya muktedir iken kötü bir şey yapmamak işte, budur.

Sabır! tahammül gerektirir her kula nasip olmaz sevdiğini sınar yaradan.

Kaderde sevmek var ama kavuşmak yok ise şayet, olsun vuslata aşık gönül susmaya da razı.

Anne gezdiğin bağ, baba yaslandığın dağdır. Ömrümün en güzel çağı annen ve babanla olandır.

Allah' ım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle , hakkımda hayırlı olanlarıda gönlüme razı eyle.

Allah hepimize demlik dolusu çay onu sohbetle şenlendirecek insanlar nasip etsin.

Allah'ım bana helal rızık nasip ederek haramlardan koru, lütfunla beni başkasına muhtaç etme!

Sabır önceleri insana zehir gibi görünür, fakat bunu huy edinirsen bal olur.

Ey gönül! sen sen ol kimsenin gönlünü yıkma dikenin ucuna çık da edep çizgisiden çıkma.

İyi dostlar yıldız gibidir. Her zaman göremezsin ama orada olduklarını bilirsin.

Hayatta her şey sırayla, önce gözyaşalarını silersin sonra onlara neden olanları.

Nasiple ilgili sözler, nasiple ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.