Karanlıkla ilgili sözler

Küçük akıllar meseleleri şiddet ve karanlıkla çözmeye çalışırlar; büyük akıllar meseleleri sevgi ve ışıkla çözmeye çalışırlar.

Yaşamak gecenin tüm karanlığına rağmen buğulu bir cama güneşi çizebilmektir. Yaşamak direnmektir.

Yorma kendini bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.

Gülümsemeler yara bandı gibidir, yarayı kapatır ama acıyı dindirmez.

Mum olmak kolay değildir , ışık saçmak için önce yanmak gerekir.

Ne sahip olduğundur hayat ne de umdukların bunca zaman yüreğin kadardır hayat! seviliyorsan renkli, seviyorsan siyah beyaz.

Dolu dolu yaşa hayatı, dilini keşekeler sarmasın ve öyle birini sev ki gündüz güneşe gece yıldıza ihtiyaç kalmasın.

Yaşamak gecenin tüm karanlığına rağmen buğulu bir cama güneşi çizebilmektir yaşamak direnmektir.

Yok öyle; umutları yitirip karanlıklara savrulmak unutma aynı gökyüzü altında bir direniştir yaşamak.

Alaca karanlığı sevmem ben, ya gündüz olmalı ya gece kurşun ya alnından vurmalı ya da namluda kalmalı yar dediğin ya senin gibi olmalı ya da hiç olmamalı.

Başla hadi! sar karanlığına  beni al en derinine hadi sar bir kere, sar bir kere.

Ne olur gitme  gel hayatım ol, sevdiğim ol beyazım kırmızım ol ama ne olur siyahım olma.

Benim için anlamak  araç yaşamak amaçtır yani sevinç umut erdem ve iyilikleri çoğaltmaktır.

Ben seni ölene dek seveceğim boş laf ben seni sevdikçe ölmeyeceğim.

Ümitsizlik köyüne gitme ümitler var karanlığa doğru yürüme güneşler var.

Gönül dergahım da mumlar da yansa, ara ara içim bir karanlık olur ama bulut da kaplasa ay da tutulursa güneş beni bir yerde mutlaka bulunur.

Yaşamak gecenin tüm karanlığına rağmen buğulu bir cama güneşi çizebilmektir yaşamak direnmek.

Kendini beğenen belayı bulur zahmete düşer kendini beğenmeyen sefayı bulur rahmete girer.

Mutlulukların peşinizi bırakmadığı,üzüntülerin size yaklaşmadığı güzel akşamlar sizlerin olsun.

En karanlık günlerde bile umut bulur, aydınlık günleri düşünürüm ben evreni yargılamam.

Karanlıkla ilgili laflar  , karanlıkla ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.