Eğlenceli sözler

Para mutluluk getirmiyor diye düşünen arkadaşlar belki size getirmiyordur verin birde  ben deneyeyim.

Gidişine illa bir isim koyulacaksa mal kaybı diyelim.

Bir insanın sizi ne kadar sevdiği, gösterdiği ilgi , girdiği riskten ve verdiği mücadele den belli olur.

Bir gün fotoğrafına bakarken farketmştim, ben senden başkasını bu kadar sevemem.

Ömründen nasibin kendini sevgiliden mesut bulduğun andan ibarettir.

Cuma namazı bitene kadar dışarıda bekleyen dilenciler neden içeri girip Allah'tan istemezler hiç anlamam.

Küçükken koşarak gölgemi geçmeye çalışırdım benden çok şey beklemeyin.

Allah'tan hayatımdaki hiçbir şey yolunda gitmiyor da bir terslik olacak diye korkmuyorum, endişelenmiyorum.

Hem çekilmezim hem vazgeçilmezim Allah başka dert vermesin.

Seni unutmak ölümdür.Sevmek ise bir dünya.Seni sevdiğim güne bin şükür olsun.

Ağaca dayanamaz  çürür! İnsana güvenme ölür! Aç ellerini rabbin halini bir tek "o" görür.

Parayla alabileceğiniz her şey ucuzdur.

Sana dokunmuyorsa ellerim, ellerin olmuştur,ellerin.

Tabutlar küçülüyorsa, zalimler büyüyor demektir.

Kahveye 40 yıl ömür biçmişler. Oysa gönüle mesafe dosta paha biçilmez.

Ne olursan ol gelme.Ben değilim beni germe.

Millet bunalıma girince kendini temizliğe verir.Ben temizlik lafını duyunca bunalıma giriyorum.

Bu söyleyeceklerimi aklından çıkarmamaya çalış ay akşamdan ışıktır.

Annem "acil gel kardeşin paradan boğuluyor" dedi bende zengin olduk sanıp koşa koşa gittim.50 kuruş yutmuş kafasını lavaboya vura vura çıkardım.

İhtiyacım var demeden yanımda olan canım kankam doğum günün kutlu olsun.

Eğlenceli laflar , eğlenceli sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.