Beşiktaşla İlgili Sözler

Karanlık aydınlıktan, yalan doğrudan kaçar.Güneş yalnız da olsa etrafına ışık saçar .Üzülme doğruların kaderidir yalnızlık.Kargalar sürüyle kartallar yalnız uçar.

Beşiktaş seninle ölmeye geldik diye tezahürat yapan bir  taraftar yenilmekten utanır mı sizce? Komik olmayın.

Bu sene şampiyon görelim sizi, ölmeden mezara koymayın bizi, korkutmaz bizleri musalla taşı ,ölümüne seviyoruz Beşiktaş'ı.

Bazen hüzün bazen kader, senin sevgin bir ömre bedel. Beşiktaş sen bizim her şeyimizsin.

Semtimiz Beşiktaş semti aşık eder herkesi,üzerimizde eksilmesin bayrağımızın gölgesi.İşte biz kötü günde hep omuz omuzayız, övünmek gibi olmasın Hepimiz Beşiktaşlıyız.

Herkes hayatı siyah beyaz yaşayamaz .Çünkü yürek ister biraz.

Beşiktaşlı olmayanlara sesleniyorum .Bir gün bu takımı sevmeyeceksiniz ,ona tapacaksınız.

Beşiktaş bir heves değildir ,öyle gelip gitmez.Kalbimize kazılır.

Binlerce yüreğin bir bedende zuhur bulmasıdır BEŞİKTAŞ!

Yıllar ne kadar uzun olursa olsun sevdamız bir tek Beşiktaş'a.

Ne demek ben Beşiktaşlı değilim! Kusura bakma ama evlat olsan sevilmezsin.

Bir gün herkes Beşiktaşlı olmasın . Bırakın o ayrıcalık bizde kalsın.

1903' te doğdu aşkımız ,siyah Beyaz renkleri oldu aşkımız ,sporun her dalında bizim şanımız, Hiç bitmedi bitmeyecek Beşiktaş sevdamız.

Yıllarca kahrolup dertten kederden , Bilsek ki kellemiz kopar bedenden, aşkımız harbiden hemde derinden ,asla vazgeçmeyiz Beşiktaş senden.

Bölünür senin için uykular , gidilecek çok deplasman var ,sana adanmış bütün hayatlar ,haydi bastır Kara Kartal.

Yağmurlu bir günde görmüştüm seni .Üstünde çubuklu formalar vardı ,bir anda tutuldum,aşık oldum ben, hayatımın anlamı siyah beyazdı.

Kartala sordular ;yere düşmek gibi bir korkun var mı ?Kartal gülmüş ve demiş ki ben zirvedeyken gözlerim aşağıdadır.

beşiktaşla ilgili sözler, beşiktaşla ilgili laflar, beşiktaş laf sokucu sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.