İslam diniyle ilgili sözler

 Aklın abdesti ilim ile gönlün abdesti aşk ile alınır.

Her şeyin ilacı "zaman" derler. Bir de bu kelimeyi tersten okumayı deneseler.

Allah'ım ben her halimi sana bıraktım, sen beni kullarının eline bırakma.

Her insanın kıymeti "ahlakının" güzelliği kadardır.

Bir gün öyle bir kapı açılır ki,sen kapanan tam kapılar için Rabbine şükredersin.

Allah'tan ne gelirse ona razı ol.

Sakın aklından çıkmasın! açtığın her yaradan, hesap soracak yaradan.

Kalpler taş kesilmesin diye taşın kalp kesildiği yerdir KABE.

Herkes görecek ki asrın tarzına değil, Allah'ın farzına uyan kazanacak.

Kafire karşı elif gibi dimdik, Allah'a karşı vav gibi eğilirim.

Aşk'ı anlat diye beş harf verildi, kalp titreyerek "ALLAH" dedi.

Tesettür tarz değil farzdır, moda değil kalkandır aksesuar değil Allah'ın emridir.

Sustum anlatmadığım o kadar çok şey var ki, hepsi kalbimde esir sadece Rabb'im bilir.

"NAMAZ" kıl ben sana emretmişken seni secde etmekten alıkoyan nedir.

Kalk, silkelen kendine gel umutsuluğa sarılma umutsuzluk şeytandandır, ümit etmek ALLAH'tandır.

Bütün insanlar günah işler, fakat günah işleyenlerin en hayırlısı, tövbe edenlerdir.

Allah bir kulunu severse yalvarmasını dinlemek için onu bir sıkıntıyla sınar.

Hiç kimse, kendisi için gizlenen müjde ve mutluluğu bilemez.

Emrolduğun gibi dosdoğru ol.

Ne kadar çok olsa da derdin, vardır bir bildiği derdi verenin.

İslam diniyle ilgili laflar , islam diniyle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.