Aşırı anlamlı sözler

Çok şey görmüş olabilirsin ama sonradan gördüysen sıkıntı.

Aslında film çekimi gibidir hayat tam mutlu oldum derken, yönetmenden ses gelir; kestik.

İplerdeki düğümler bir şekilde çözülür, asıl mesele boğazdakiler.

Öyle bir an gelir ki bazı yolların dönüşü, bazı hataların özrü, bazı insanların anlamı olmaz.

İnsanların seni en çok sevdiği zaman, onların işine en çok yaradığın zamandır.

Ben Allah'tan isterim , verirse yüceliğidir.Vermezse imtihanımdır.

Toprak gibi sessiz olduğum an bil ki; şimşek gibi gökte gürlüyor feryadım.

"İnsanların size olan davranışları kendi değerlerini belirler, sizin değerinizi değil."

Sevdiklerinize zaman ayırın zaman sizi sevdiklerinizden ayırmadan.

Çiçek gibi insanların kalbini kırdınız bahçeleriniz bahar görmesin.

Eğer yalnızlığın ayazında titriyorsa yüreğin, yüreğini al ve gel yüreğime.

Acı duyuyorsan canlısın başkasının acısını duyabiliyorsan insansın.

İnsan ol, fakat bunu ispatlamak için vakit harcama.

Hayat üç bölümdür: dünyayı değiştireceğini sandığın, değişmeyeceğini anladığın ve dünyanın seni değiştirdiğine emin olduğun.

Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi, öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an bozamadım.

Herkesin anlayış derecesi farklıdır, benim sana anlatacaklarım ancak senin anlayacağın kadardır.

Bana eksiklerimi sorma hayat babam derim tamamlayamazsın.

Sebeplerimi bilmiyorsan seçimlerimi yargılama.

Yastık değil kafa rahat olacak, döşek değil vicdan rahat olacak, ve insan; yorgana değil huzura sarılıp  uyuyacak.

Aşırı anlamlı laflar, aşırı anlamlı sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.