Babayla ilgili sözler

 Gözlerimin baktığı yerde olmasan da daldığı yerdesin babam.

Bana eksiklerimi sorma hayat babam derim, tamamlayamazsın.

Evlat sahibi olmakla baba olunmaz,baba sorumluluğunu bilen evlatlarına kol kanat geren, ailesi için çalışıp çabalayandır.

Artık yürümeyi öğrendim, fakat ellerimi bırakma baba!

Baba çınar gibidir meyvesi olmasa da gölgesi yeter.

Bir baba yüz öğretmene bedeldir.

İnsan babasına borçlu olduğu saygı, ancak baba olduğu zaman duyar.

Baba cennetin orta kapısıdır.

Anne gezdiğin bağ baba yaslandığın dağdır.

Bir baba kendi mutluluğundan çok, çocuklarının mutluluğu ile mutlu olur.

Ve bir gün herkes anlar sevdiğinin kıymetini, ama gidince ama bitince, ama ölünce kısaca iş işten geçince.

Sen uzağımda olsan bile, ben seni yüreğimde hissederim babam!

Allah anne babaya iyilik yapmayı ilahi gazaptan korunmayı vesilesi kıldı.

Arkadaşını, dostunu, kankanı, sevgilini seçebiliyorsun ama malesef babanı seçemiyorsun.

Tek bir adam sana kıyamaz baban!

Benim için öyle güzel bir örneksin ki babam seninle birlikte dünyanın tüm güzelliklerini keşfediyorum.

Babam benim; baba ne kadar sağlamsa, kızı o kadar dik durur baba ne kadar dik durur baba ne kadar gülerse, kızı o kadar hayat saçar baba ne kadar hayattaysa kızı o kadar yaşar!

Bana bir bayram verin içinde babam olsun.

Arkamda bir dağın yıkıldığı gündü, seni kaybettiğim gün.

Babana saygılı ol ki, oğlunda sana saygılı olsun.

Bir adam sevdim ada gibi adam, hiç bırakmayan ve son zerresine kadar seven bir adam uzatmaya hiç gerek yok o ada benim babam.

Baba, fani hayatın terbiye vereni ise ebedi hayatın sebebidir.

Prenses olmak için prense ihtiyacım yok ben zaten kralın kızıyım.

Hiçbir güç bir adamı baba kadar güçlü, hiçbir makyaj bir kadını anne sevgisi kadar güzel yapmaz.

Babayla ilgili laflar, babayla ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.