Bulutlar ile ilgili sözler

Gökyüzünde yağmur, yeryüzünde biz. Bulutlar mı sırılsıklam saçlarımız mı?

Bazı insanlar bulutlar gibidir. Sadece olmamaları bile iyi bir gün geçirmeniz için yeterlidir.

Mesafeler umurumda değil, çünkü hala aynı gökyüzüne bakıyoruz.

Bulutlar ağlamasa, yeşillikler nasıl güler.

Bulutlar kuruyup kıtlık olsa da, yine yıl harmansız olmaz.

Bulutlara yükledim sana olan hasretimi, şimdi gözyaşlarım yağmur olacak üzerine damla damla yağacak.

Çok şükür ki gökyüzü henüz hiçbir cüzdana sığmıyor.

Bir bulut olsaydım ne de güzel ağlardım ama sana.

Gökyüzü bizim olmasın, biz gökyüzü olalım kuş olalım, bulut olalım.

Bulutlar gider sen gökyüzü ol hiç gitme!

Bulutlar diyorum bu dünyaya göre fazla güzeller.

Gökyüzündeki her siyah bulut yağmur getirmez.

Sorsan ikimizde maviydik, ama birimiz deniz birimiz gökyüzü...

Kaçıp gitmek istediğim çok zaman oldu, mesela bulutlara da dokunmak istiyorum ama elimle değil.

Bulutlar buradan pembe gözüküyor zaten sevince her şeyin rengi değişebiliyor.

Bulutlar üstünde bir kuş olsam süzülsem içlerinde.

Neden üzülüyorsun? Bulutlar gelirler ve giderler, gökyüzü hep baki kalır.

Bazı insanlar bulutlar gibidir, sadece olmamaları bile iyi bir gün geçirmeniz  için yeterlidir.

Bulutlar gider; sen gökyüzü ol hiç gitme.

Fırsatlar da bulutlar gibi çabucak geçer gider.

Bulutlar kadar yalnız mısın? yoksa özgür müsün?

Bulutlar ile ilgili laflar, bulutlar ile ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.