Düşmana laf sokucu sözler

 Bize yeni düşmanlar lazım, eskileri hayranımız oldular.

İlla köpek olucam diyorsanız, sadakati öğrenin havlamayı değil.

Dost dediğin kara günde belli olurmuş söndürün ışıkları, dostlarımı sayacağım.

Konuşmak isteyen herkes arkamdan konuşabilir unutmayın martı pisliğiyle deniz kirlenmez.

Allah düşmanın bile karakterlisini nasip etsin, kahpesi hiç çekilmiyor.

Düşünsene birisi haberin yokken senin için Allah'a dua ediyor Allah'ım böyle insanlara rast getir bizi.

Adam olmak cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesidir.

Eğer benimle ilgili bir probleminiz varsa bu sizin probleminizdir.

Delikanlı adamın dostu az seyircisi ve düşmanı çok olurmuş.

Ben iki yüzlü isem birini sana vereyim de yüzsüzlükten kurtul.

Yaptıklarıyla küçülenler laflarıyla büyüdüklerini sanmasın.

Benim mutlu olmamı, kahkaha atarak gülmemi çekemeyenler, size tavsiyem mekan değiştirin, olmadı şehir değiştirin daha da olmadı ülke değiştirin  eğer daha da olmuyorsa anlayın  artık sorun sizde kendinizi değiştirin.

Öyle herkese kin tutmam ben! kinimin bile  bir kalitesi var.

Arkadaşına öfkeni söyle, geçsin; düşmanına öfkeni söyle artsın.

Bilmezsin kim dost kim düşman bazen tuttuğun eldir seni arkandan vuran.

Tilki tavşanın çığlığını duyunca koşa koşa gelir ama yardıma değil, siz siz olun düşmanlarınıza çığlığınızı duyurmayın.

Ölmeyi Çoktan göze aldım ama yanımda kimleri götüreceğimi düşünüyorum.

Biz bazı akrabalarımıza kapıyı göstereceğimiz yerde anlayış gösterdik, ondan böyle olduk.

Sen benim sözlerimi duydukça ıstırap çekecek, gülüşümü gördükçe bunalıma gireceksin.

Düşmanı karşıda değil her zaman yanında ara pirincin içindeki siyah taş bellidir sen beyaz taşı ara.

Sen kasırgalara dayanmışsın rüzgarla mı yıkılacaksın! başka çaren yok yüreğim dost düşmana karşı ayakta duracaksın.

Düşmana laf sokucu laflar, düşmana laf sokucu sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.