Kimseye iyi veya kötüdür demekte acele etmiyorum.çünkü insanlar beni her zaman şaşırtmayı başarmışlardır.

Gözlerinde iki çılgın ağaç gördüm, gülüşten, esintiden,altından iki ağaç, kımıldanıp duruyorlardı, istemedim sana hiçbir şey söylemek istemedim.

Allah'ım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, hakkımda hayırlı olanlarıda gönlüme razı eyle.

Cömert olursun aptal sanırlar, iyi olursun kullanırlar, doğru yaparsın eleştirirler, başarılı olursun kıskanırlar, seversin kıymet bilmezler, kulluk edersin gerici derler insan olabilmek en zor şeydir bu hayatta.

Üç günlük dünya için gayet üstüne gayret, ebedi bir yaşam için geyret yok hayret.

Gözlerimi her kapattığımda seni görüyorum, gözlerimi her açtığımda da seni görüyorum seni düşünmeden yapabileceğim hiçbir şey yok.

Ben eskiden uzanmazdım bir başkasının ellerine dikenli teller gibi kokar, kaçardım. Ama sen hayatıma girdiğinden beri, liseden kaçan okul çocukları gibi, ne tellere takılıyorum, ne duvarları tanıyorum.

Bir insan bilmiyorsa ne istediğini, hem seni ziyan eder hem kendini, dibini görmediğin suya dalmadığın gibi, emin olmadığın sevgiye de teslim etme kendini.

Rabbim; kulaklarımız hayırlı haberlere, gözlerimiz güzelliklere ve yüreklerimiz de huzur verenlere hasret kaldığımız her ne varsa en kısa zamanda bize nasip et.

Konu ne olursa olsun; verdiğin "üzüntü" ve aldığın 'ah' bir cam parçasından daha keskindir dönüp dolaşıp üzerine basarsın " kime ne yaparsan, bir gün aynısını yaşarsın".

Yalandan kim ölmüş ki diyorlar, evet haklılar, yalandan kimsenin öldüğünü görmedim ama dostluğun öldüğünü, güvenin öldüğünü, sevginin öldüğünü çok gördüm.

Tek bir dilek hakkım olsa, daha uzun yaşam isterdim, bu dünyada yaşamak istediğim yılların sayısı, seni ne kadar çok sevdiğimi söylemem için yeterli olmayabilir seni seviyorum sevgilim!

Hayat, çatlak bardaktaki suya benzer, içsen de tükenir içmesen de bu yüzden hayattan tat almaya bak çünkü yaşasan da bitecek yaşamasan da!

Asla mutluluğa giden yol yoktur; çünkü mutluluğun kendisi yoldur.

Sen yıldızlara bakmayı seviyorsun bende sana, çünkü sen benim karanlığımı aydınlatan en güçlü ışık kaynağısın.

Başkalarını örnek alma, kendini tanı olduğun gibi görün ve buna inan çünkü dünyada senden değerlisi yok.

Güzellik sözde ise, sözün en güzeli sende, güzellik yüzde ise, yüzün en güzeli sende ama bana göre güzellik kalpte kimseye söyleme ama kalbin en güzeli de sende sevgilim.

Hayat çok zalim bir öğretmendir, önce sınav yapar sonra dersi verir.

Sustuğumuz şeyler konuştuklarımızdan daha fazla yıprattı.

"Dünya bu çile! bazen hüzün, bazen neşe gidiyoruz işte, hep birlikte."

Aşkımın ortağı kalbimin sahibi, ruhumun eşi olduğun için teşekkürler sana, girip hayatıma bana dünyaları verdiğin için teşekkürler sana.

Konuşmuyorum diye sevinmesinler! arsızın felaketi, dil ilen gelir sustum diye dilsiz zannetmesinler! derin su durur durur, sel ilen gelir.

Aklı boş insandan hikaye dinlersin aklı başında insandan hayatı öğrenirsin!

Mutlu bir hayat yaşamak istiyorsanız hayatınızı bir amaca bağlayın kişilere yada eşyalara değil.

Başarmanın sırrını bilmiyorum ama başarısızlığın yolu herkesi hoşnut etmeye çalışmaktan.

"Yanlış düşünebilir, yanlış anlayabilir veya yanlış yapabilirsin; ama yanlış hissedemezsin."

Allah bir kulun dua etmesine izin vermişse, mutlaka kabulünü de murad etmiş.

Ne olursa olsun elini bırakmayan insanların olduğu, sevginin başrolde olduğu bir dünya kur kendine.

güzel laflar, güzel sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.