Cesaretle ilgili sözler

 Senin almaya cesaret edemediğin riskleri alanlar, senin yaşamak istediğin hayatı yaşarlar.

Cesareti ölmeyen insanları sevmeyin, onlar sadece gitmesini bilir sevmesini değil.

Kopan bir ipe sımsıkı bir düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri artık bu düğümdür. Ama ipe her dokunuşumuzda canınızı acıtan tek nokta yine o düğümdür.

Cesareti olmayan insan, keskin kenarı olmayan bıçağa benzer.

Mal kaybeden, bir şey kaybetmiştir, onurunu kaybeden birçok şey kaybetmemiştir, cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir.

"Yapabildiğiniz ya da düşünebidiğiniz her neyse, başlayın, cesaretin dehası kudreti ve büyüsü vardır."

Dürüst insan her zaman gerçeği söyler, akıllı insan ise yalnız zamanında.

Kazananlar hiç hata yapmayanlar değil, asla vazgeçmeyenlerdir.

Hayatın en büyük zevki, insanların yapamayacağınızı söylediklerini yapmaktır.

Kıyıyı gözden kaybetmeye cesaret edemiyorsan, durgun da olsa denize açılma!

Başarının dört şartı, bilmek, istemek, cesaret etmek ve susmak.

"Zor olduğundan cesaret edemiyor değiliz, tersine cesaret edemediğimiz için zordur."

Sevgi, aşk cesaret ister diyordun, senden büyük korkak var mı?

Servetini kaybeden çok zarar eder arkadaşını kaybeden daha çok zarar eder cesaretini kaybeden her şeyi kaybeder.

Sevmek için çok büyük cesaret gerekir.Ben her zaman sana karşı en büyük cesareti gösterebildim ve seni sevmeye adım attım, şimdi bu adıma senin yapman gereken yine aynı şekilde karşılık vermen, işte o zamana cesur insan dünyayı değiştirebilecek.

cesaretimi kaybetmiyorum, çünkü vazgeçilen her yanlış girişimleri doğru atılmış yeni bir adımdır.

Önemli olan hayatta kalmak değil, hayatı ne kadar cesaretle yaşadığım.

Cesaret her zaman kükremez bazen cesaret günün sonunda sessizce söylenen yarın tekrar deneyeceğim, cümlesidir.

"Yalan zeka işidir, dürüstlük ise cesaret  eğer zekan yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullan da dürüst olmayı dene."

Tüm dostlarıma yetecek kadar iyi niyetim, sınırını aşanları susturacak kadar cesaretim var.

Cesaretle ilgili laflar, cesaretle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.