Kitaplar ile ilgili sözler

 Kitaplar, bizi iliklerimize kadar büyüler, bizimle konuşur öğüt verir, bize bir çeşit canlı ve uyumlu bir içtenlikle bağlıdırlar.

Akıllı adam hem kitapları hem de doğrudan doğruya hayatı okur.

Kitapların düşmanları insanlarınki ile aynıdır; Ateş, nem zaman ve içindekiler.

Okumadan geçen bir gün yitirilmiş bir gündür.

Kitaplar zamanında büyük denizinde dikilmiş deniz feneridir.

Kitapları yakmaktan daha büyük bir suç varsa o da onları okumamaktır.

Kitaplar bizi ruhlarına sokuyor ve bize kendi sırlarımızı açıyor.

Klasik herkesin övüp kimsenin okumadığı kitaptır.

Bir ülkede okumaya karşı istek artmadıkça gaflet ve bu gafletten doğacak felaketler azalmaz.

Kitaplar soğuk ama güvenilir dostlardır.

Okumak sadece okumak, okuyan insan dünyanın aklına yaslar sırtını.

İyi bir "kitap" iyi bir bankadan çok daha gerçek bir zenginlik içerir.

Kitaplar uygarlığa yol gösteren ışıklardır.

Kitapsız büyüyen çocuk, susuz büyüyen ağaca benzer.

Kitap bir limandı benim için, kitaplarda yaşadım ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.

İnsan her gün bir paça müzik dinlemeli, iyi bir şiir okumalı, güzel bir tablo görmeli ve mümkünse birkaç mantıklı cümle söylemeli.

Okumasını biliyorsan her insanın bir kitap olduğunu görebilirsin.

İnsanların vermediği huzuru veren kitaplar var.

Okuma ihtiyacı barut gibidir, bir kere tutuşunca artık sönmez.

Kitapların amacı sadece kendilerine ait sandıkları düşüncelerin aslında o kadar da yeni olmadığını göstermektir.

Okumak her yere indirimli bir bilettir.

Kitapları seviyor musunuz? öyleyse hayatınız boyunca mutlu olacaksınız demektir.

Seni bekleyen birileri varsa, hayat güzeldir. Kitap ve kahveden bahsediyorum.

Ben toprağı saksıda, köylüyü sinemada çileyi edebiyat kitaplarında okumadım, içinde yaşadım içinden geldim.

Dünyayı yöneten kalem, mürekkep ve kâğıttır.

Kurnaz insan okumayı küçümser, basit insan ona hayan olur, akıllı insan ise ondan yararlanır.

Her yer kitap ayracı gibi durur hayatımızda nerde kalmıştık deriz devam ederiz.

Kitaplar ile ilgili laflar, kitaplar ile ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.