Efsane sözler

 Manşet; ben dayak yiyeceğimi bildiğim halde çamurla oynayan bir çocuktum, ne kadar vurursan o kadar oynarım seninle hayat.

Edepli edebinden susar, edepsiz de ben susturdum zanneder.

Biz geceleri seviyoruz diye kimse kendini yıldız sanmasın.

Arkamdan iş çevirenlerin hayallerinde imzam var benim.

Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz bir dünya için  bu kadar fırıldak olmaya gerek yok.

Senin kalbin, ben ve çocuğumuz için dünyanın en güvenli evidir evimden öpüyorum seni.

Gece en karanlık ve ebedi göründüğü zaman gün ışığı en yakındır her gecenin bir sabahı vardır.

Günaydın, günüme değer katan günü aydınlatan en büyük güneşim.

Arada bir aynaya bakmalı insan; güzel miyim diye değil, insan mıyım diye.

Bırak kim gidiyorsa gitsin, seni defterinden kim siliyorsa silsin. Atacağın kemiğin olduğu sürece köpeğin çok olur.

Beddua edebilirim sana; mesela hayatıma girişin olsun da çıkışın olmasın diye.

Yalnızlığı çok seversek, bir gün o da çekip gider mi?

Yazı yazmayı öğrenmek, her şeyden önce düşünmeyi öğrenmektir.

Akıllı olmak da bir şey değil, mühim olan aklı yerinde kullanmaktır.

Hayal etmek bilmekten daha önemlidir.

Kelimelerin gücün anlamadan insanların gücünü anlayamazsın.

"Düşmanından çok dostundan sakın! çünkü dostluk biterse; sana nasıl zarar verebileceğini en iyi dostun bilir."

İnsanlar kendi işlediği kocaman günahları çuvala basar. Senin küçücük yanlışını, duvara asar! bu böyledir.

Efsane olabilmenin tek yolu tabutun içine girmekten geçer.

Mutluluk bir ömür değil, anlıktır çok uzak değil aslında iki adımlıktır.

Olumsuz insanlardan uzak durun onlar her çözüm için bir sorun bulurlar.

İki ayağımın üzerinde dimdik durmak tercihimdir, kimsenin gönül kapısında tek ayak üstünde beklemem!

Unutma; senin için başkasından vazgeçen, bir gün mutlaka başkası için senden vazgeçer.

Öfke rüzgar gibidir, bir süre sonra diner ama bir çok dal kırılmıştır bile.

Bu hayat bana; insanların gülemediği için ağladığını, susamadığı için konuştuğunu ölemediği için yaşadığını öğretti.

Kula kulluk etme! unutma ki sen de kulsun ve kimseye gerektiğinden fazla önem verme! yoksa unutulursun.

Bu dünyadaki, en ağır yük iyi niyet ve iyiliktir çünkü karşılığı hep ihanet ve nankörlükle ödenir.

Efsane laflar, efsane sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.