Seni seviyorum ağır cümledir herkese söylenmez bazen yıllarca aranır bazen yıllarca beklenir o bir çift söz için dili yakar, dudağı yakar bedeni kavurur, lime lime eder velhasır yürek işidir bir ömür pahasına bir defa söylenir.

Umursama! dünya gelsin üstüne sabrın en büyük silahın olsun.

Benim hikayemde kahraman yoktu, kaybettiklerim de oldu, vazgeçtiklerimde unuttuklarımda oldu unutmak istemediklerimde kimseye karşı bir kırgınlık ya da nefret yok içimde. Ben her şeyi geçmişte bıraktım bundan sonra tek dileğim; hayırlısı yakın vefasızı uzak olsun.

Çekici olabilirsin ama, ben daha yolda kalmadım.

Hayat böyledir emek verdiğin insanlar, bir gün seni harcar gider.

Karıştı işte, kışlar bahara, doğrular yalana, sevaplar günaha, iyiler kötülere, diriler ölülere karıştı işte! Allah'ım sonumuzu hayır eyle!

Sevdi ya da sevmedi ne fark eder ki, başkasına gülüyor artık güzel gözleri.

Hayat, çatlak bardaktaki suya benzer, içsen de tükenir içmesen de. Bu yüzden hayattan tat almaya bak çünkü yaşasan da bitecek yaşamasan da...

Acınızı kimseye göstermeyin çünkü ateşinize kimin odun atacağını bilemezsiniz.

Kimseye verilecek hesabım yok, pişmanlığım yok eyvallahım  hiç yok.

Kül kadar etkisi olmayan insanların, kendilerini ateş sanması ne garip.

Sorunun kendinde olduğunu anlamayan insanlar, çözümü başkalarının huzurunu bozmakta bulur.

Hayat cesur olmaktır biraz hayat tavır koymaktır biraz fedakar olmazsan, yürekten yanmazsan duyguların adı sevda olmaz.

Birini sevmek gülü sevmeye benzer gülün dikeni önce canınızı acıtır ama güzelliğiyle kokusu sizi büyüler.

Boşvermeyi bileceksin! çünkü hayat hak etmeyen insanlara üzülecek kadar uzun değil.

Bana zoru  anlatma o benim hayat felsefem, öfkeyle kalkarsam, zarar vermeden oturmam!

Önce kendi gideceğin yolu öğren, sonra öğretmeye kalk.

Ağızdan çıkan söz, silahtan çıkan kurşun gibidir! ikisi de öldürür; biri bedeni diğeri ruhu.

Hiçbir yaprak; gözden düşen bir insan kadar hızlı düşmemiştir yere.

Ne kalana git, ne gidene kal derim, kalacak olan yerini gidecek olan yolunu bilir.

" Benim imza attığım kalbe kimse şiir yazamaz! demiş adam. İlgilenmezsen hikaye bile yazarlar demiş kadın."

Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük, bir başka bahar için sadece yaprak döktük.

Kendi kaleminizle kendi hikayenizi yazmayı beceremiyorsanız, başka kalemlerden de size mutlu son yazmasını bekleyemezsiniz.

Harbi laflar, harbi sözler 


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.