Kimseye iyi veya kötüdür demekte acele etmiyorum .Çünkü insanlar beni her zaman şaşırtmayı başarmışlardır.

Neleri kaybettik inan senin lafın bile olmaz.

Tamam hiçbir bildiğin  yok ama bari arada bir de olsa haddini bilsen diyorum.

İnsanlar önce kendini, sonra haddini daha sonra da ne istediğini bilse hiç problem yaşanmayacak!

Yola tek çıktım, arada yolda bana katılanlar oldu, kimisi yürümeye devam etti kimisi hızımıza yetişemedi.

Ne kalana git, ne de gidene kal derim. Kalacak olan yerini, gidecek olan yolunu bilir.

Yokuş çıkmak zor ama; manzara yüksekten seyredilir.

Öyle ucuz değil gül koklamak, gül tutan ele diken batmalı, bir aşka gönül veren o aşkın kapısında yatmalı.

İnsan bazen büyük hayallerini küçük insanlarla ziyan eder.

Sevdanın yükü ağırdır her yürek taşıyamaz.

Bizim fakirlikten kesemediğimiz kirli sakallarımız şimdi zengin çocuklarına imaj olmuş.

Sana ağır gelir benim sevgim, dengeni kaybedersin kiliseye girer, "Selamun aleyküm" dersin.

Devir;tilki ile plan yapan; kurt ile avlanan, sonra oturup, koyun ile yas tutanların devri olmuş.

Aşk iki kişiyle oynanır, iyi olan kaybeder.

Ben herkesi insan yerine koyuyorum ama bazıları yerini yadırgıyor.

Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun etme bir başkasını sevmeye bir başkasını dost edinmeye niyetlenmişsin etme.

Takma kafana yeğen! bizi seviyormuş gibi yapana bizde inanıyormuş gibi yaparız.

Bizi de yükümüz ağır ama kimseye gel taşıdı demedik.

Tırtıl bile kelebeğe dönüşüyor da, bazı yavşaklar neden insana dönüşmüyor...

Ben en azından katilimi tanıyorum fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin.

Yorma kendini, hayatına eşlik etmek isteyenler, seninle gelsin.

Bugünde ölmedik ama yaşadık mı? O da belli değil.

Bizde adettir; gelene Roma'yı gidene kınayı yakarız!

Oysa herkes öldürür sevdiğini, kulak verin bu dediklerime! kimi bir bakışıyla yapar bunu, kimi dalkavukça sözlerle, korkaklar öpücük ile öldürür.

Uzaktan hepiniz iyi insanlarsınız ama lütfen uzak durun.

Unutma; senin için başkasından vazgeçen bir gün mutlaka başkası için denden  vazgeçer.

Çok şey beklemeyin hayattan hayat kısa, hayaller ağır ve insanlar nankördür.

Kişiliğinde şeref yoksa eğer ne kadar başın dik yürürsen yürü, gökyüzü dahi yüzüne tükürür.

Yolun götürdüğü yere gitmeyin, yol olmayan bir yere gidin ve kendi izinizi bırakın.

Hayat çözülmesi gereken bir sorun değil, yaşanması gereken bir gerçektir.

Yaşın değil, yaşadıkların öğretir sama hayatı.

Delikanlılık belinde taşıdığın silah değil bedeninde taşıdığın yürektedir.

Her insan gibi ben de  düşer kalkarım ama hafızam yerinde. Ne iteni unuturum ne de tutmayanı!

Herkesin bir kişiliği var diye biliyordum ta ki seni tanıyana kadar.

Olmak istediğin tek kişi, olmaya karar verdiğin kişidir.

"Bir gün birisi sana öyle sarılacak ki, kırık olan tüm parçaların birleşecek."

Üç günlük dünya için gayret üstüne gayret, edebi bir yaşam için gayret yok hayret.

Kendini zeki sayan art niyetlilere bir sözüm var; Tilkiden kurnazı yok ama pazar onun postuyla dolu.

Suskunluk her zaman bilgeliğin emaresi değildir, fakat gevezelik daima aptallığın emaresidir.

Ben ağlarken yanımda yoksan ben gülerken gölge yapma.

Sadece gülüşümü yakala, öfkem sana ağır gelir...

Eksik olmayın dedik ama siz fazla olmaya başladınız.

Senlik bir durum yok! küçük hesaplar peşinde koşmuyorum!

Eğer dış görünüş önemli olmasaydı, uğur böceğini sevdiğin kadar hamam böceğini de severdin.

Ölmeyi çoktan göze aldım, ama yanımda kimleri götüreceğim onu düşünüyorum.

Benim de ağır gelecek cümlelerim var da, söyleyecek acımasız bir kalbim yok.

İt'le köpekle uğraşacak değilim, tasmasını kim tutuyorsa o gelsin.

Her gece resmine bakmadan yatamıyorum, illa tüküreceğim.

Edepsizliği marifet sananlar, edepli insanı aptal sanırlar.

En ağır laflar, en ağır sözler  


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.