Aldatmakla ilgili sözler

Öyle birini seveceksin ki yüreğinden kimse ayıramayacak ve öyle birini seveceksin ki seni gözleriyle bile aldatmayacak.

Gözü aldatmak kolaydır ama kalbi aldatmak zordur.

Ne zaman pişman olursun biliyor musun?Yarım bıraktığını başkası tamamladığında.

Birde hakkını helal et derler giderken, haram ettikleri hayattan helallik isterler.

Bir kadın söyleyeceği çok şey olduğu halde susuyorsa ,erkek artık tüm kozlarını kullanmıştır.

Aklımdaki kişi yanımda olmayınca yanımdakilerin hiç kıymeti olmuyor .

Ya sev ya da terk et asla aldatma.

Paramparça ettin sana olan duygularımı ,ben senin için sevmiştim hayatı ,şimdi anlıyorum ki aldatmakmış senin için tek gerçek olan.

Güvensiz kalplerimizi karaktersiz insanlara borçluyuz.

Keşke tanımasaydım seni demiyorum ama keşke tanıdığım gibi kalabilseydin.

Yürekli bir kadının başı aldatan bir erkeğin omuzuna çok ağır gelir.

Yaşarken toprağın altına soktun beni. İhanetini görmemek için bitirdim sana olan sevgimi. elveda sevgili.

Çok sevdim seni , çok istedim ,seninle mutlu günleri yaşamayı ama benim yaşadığım tek şey aldatılmanın bedeliymiş.

Yatağını ısıtmak için dilediğin kadar ten gezebilirsin,yüreğin ısınmadıkça hangi bedende olursan ol daima üşüyeceksin.

Kırdıysa seni sessiz kal,sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal.

Fazla değer vermeyeceksin karşıdakine dönüpte ihanet etmeyeceksin kendine .

Benden sonra gelen beni sana unutturur ama unutma hayat insana tükürdüğünü yalatmaz yutturur.

Yaşanan her seneyi sana ihanetinin bana vermiş olduğu acılar şeklinde yolluyorum umarım sende benim yaşadığım o ezik duyguları ömür boyunca yaşarsın.

Gülüşlerinde saklı olan o şeytani karakteri örten gözlerin vardı o yüzden aldandım.

Ben bana inananı hiç bir zaman yarı yolda bırakanlardan olmadım,bırakanı da bir daha adam yerine koymadım.

Hep kazanan sen oldun , bile bile kaybettim. Nasıl kıyardım ki sana ,canımdan öteydin söylediklerime inanmasan da ölümüne sevildin.

Bir anlık hevese aşkını satma ki ömür boyu pişmanlık yaşamayasın.

Ben sana inansaydım senin için savaşırdım,savaşsaydım mutlaka kazanırdım. Artık vazgeçtiklerim kadar özgürsün.

Beni seviyor gibi yapsaydın inan ki bu kadar acı çekmezdim.

Bu gün seni aldatan yarın başkasında aldanır .Yalanla yıkanan yüz ihanetle kurulanır.

Kime gerçek olursan ol bu saatten sonra benim için hayal bile değilsin.

Ben matematik kadar hoşgörülü değilim güzelim,bana bir yanlışın kafidir.

Ben seninle hayata sarılmak isterken sayende hayattan kopmak için  kendimi feda ettim.

Aldatmanın en kötüsü kendini aldatmaktır.

Mesaj atmazsın anlarım,aramazsın anlarım,ilgi göstermezsin onu da anlarım. Beni başkasıyla görürsen onu da sen anla.

Ezelden beri insan sevgi denen şu gizemli varlığı keşfettiğinden beri kırılır durur kalpler.

Aldatanı aldatmak zevktir ama seveni aldatmak en büyük şerefsizliktir.

Sen geceyi bana bela ettin ben sana olan her şeye lanet ettim.

Sustum ve sana hava ettim Rabbim. Bilirim ki sen her şeyin en iyisini bilensin ,karşılıklarını ben değil ,en iyi Sen verirsin.

Sana sarıldığımda aldığım koku bile ihanet kokuyor.

Aldatmanın acısı büyüyor içimde ,söz geçiremiyorum kalbime ,senin adına ihanet koydum,tesellisi yok bunun içimde .

Sahi neydi o kural sevince mi kaybediyorduk,kaybedince mi seviyorduk.

Aldatılmak varsa aşk da bütün ihanetler başlar yavaşça.

Bilginlerin aydınlatamadığı  tohumları şarlatanlar aldatır.

Kaliteli kadına sahip çıkılmaz sebestian. O zaten kime sahip olduğunu bilir.

Ne kazandığını bilmiyorum ama ,umarım kaybettiğine değmiştir.

Gönül yorgun düşünce yürek dilsiz kalır.

Mükemmel kişiyi aramaktan vazgeç,tek ihtiyacın olan sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünen biridir.

Sürekli eksik olan bir müddet sonra gerekli de olmuyor.

Ömrünü verecekmiş gibi hayatımıza girenler ömrümüzü alır gider.

Gördüğünü herkes sever,sen onda kimsenin görmediğini bulacaksın.Eğer gerçek aşk istiyorsan,ten değil kalbe dokunacaksın.

Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen.

Çok fedakarlık yapana kıymet verilseydi,yıllarca tarla süren öküze bıçak sürülmezdi.

Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir,ben gideni değil giden beni kaybetmiştir.

Aldatmanın erkeklere has bir davranış olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.Kadınlarda artık eşlerini aldatıyorlar ama nedenleri farklıdır.

Sokak lambası gibi olma ey yar , kime yandığın belli olsun.

Mükemmel olmayabilirim, en azından sahte değilim.

Yerimi başkası alırsa, yerini başkası alır sorun yok.

Herşeyden vazgeçtim sen beni aldattınya işte şimdi bittim.

Kör ebe oynamak gibiydi aşk. Hepimiz kördük ebemizi gördük.

Hani derler ya insan hiç sevdiğine kırılır mı ? Aslında insan en çok da sevdiğine kırılır.

Sana sadece gözyaşlarımı haram etsem, cennet hayalin olur.

Unutma küle çevirdiğin kalbe bir başkası üfleyerek can verir.

Aldatmayan bir insan kendisini aldatan birinden çok daha güçlü olmak zorundadır.

Canını sıkan kimsenin hayatından bir yıldız gibi kayacaksın ki;arkandan dilek dahi tutamasın.

Bir defa aldatan kişiyi affedersen, seni yine kullanır.Çünkü ihanet bir ruh hali değil karakterin dökülüş biçmidir.

Birini aldatan ötekini de aldatır.

İnsanları aldatmak güldürmekten çok daha kolaydır.

Başkalarına müsaitsen beni meşgul etme.

Bir yere kadar üzülmeyi  sonrasında da vazgeçmeyi bilmek gerek.

Canın yana yana öğrenirsin zamanla kime ne kadar değer vermen gerektiğini.

aldatma sözleri, aldatma lafları,aldatmakla ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.