Popüler sözler

Onlarca kızla dolaştıktan sonra 'evlilik vakti gelince ;ben eline el değmeyen kız istiyorum ' diyenler. Olmayan şerefle namus aranmaz.

Ya av olacaksın ya da avcı lakin avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.

Diz üstü yaşamaktansa ayak üstü ölmeyi tercih ederim.

Aklında benden yana soru işareti kalmasın , ben sana noktayı çoktan koydum

Ateş olanız da ancak sigaramı yakarsınız .

Bir kere yalnızlığa alıştığında her kafanı bozana yol verirsin be kardeş.

Bir gün beni boynu eğik görürseniz bilin ki yere düşen birini kaldırmak için boynumu eğmişimdir.

Sana ağır gelir benim sevgim , dengeni kaybedersin. Kiliseye girip selam verirsin.

Bazen diyorlar ki çok ağır konuşuyorsun. Ne yapalım şerefsizlik yapana şiir mi yazalım.

Senin ateşinle artık kimler yanar bilemiyorum ama benim denizimde senin gemin battı.

Gölgene lafım yok , o da seni adam sanıp ardından geliyor.

Cehenneme benimle beraber gelmeyeceksen , günahlarımdan sanane .

Dost kavga da aşk veda da belli olur.

Oturup sana şerefi anlatırdım ama , kaybettiği bir şeyi duymak zor gelir insana.

Hayatın en büyük trajedisi çok çabuk yaşlanmamız ve çok geç akıllanmamızdır.

Kör ebe oynamak gibiydi aşk ,hepimiz kördük ebemizi gördük.

Bil ki bir mezar taşıdır insandan geriye kalan. Onu da başkası yaptırır gerisi yalan.

Doğrulardan vazgeçmediğimden dolayı kaybettiğim kim varsa yolu açık olsun.

Hayat facebook' a benzemez ,arkandan yorum gıybetini yaparlar bildirim dahi gelmez.

Makam ve mevki elbise gibidir kimine dar gelir. Kimisine dar gelir öldürür, kimisine bol gelir güldürür.

Hayatımızda hep huzur veren insanlar olsun diğerleri uzak dursun .

Ne güzel söylemiş şair mutluluğu bende bulan benimdir gerisi misafir.

Sevmek ölmektir bence , bende sevmiştim ölmeden önce.

Çocuklara zengin olmayı değil mutlu olmayı öğretin . Böylece hayatları boyunca sahip olduklarının fiyatlarını değil kıymetlerini bilirler.

O benim denizimin en güzel kıyısı .

Sessiz insanlar en gürültülü acıya sahiptir.

Bazen eski dostlarımı çok özlüyorum ,sırtım aklıma gelince vazgeçiyorum.

Eğer beni daha fazla üzmek istemiyorsan rüyalarıma dahi girme sakın. Unutmak doğanın en güzel armağanıdır insana. Biliyorsun seninde son armağanın unutulmak.

Deli gibi severek aklını almalısın kadının , yarı yolda bırakarak ahını değil.

Lafta ölçüyü bilmeyen edepsizlikte sınır tanımaz.

Umudunu yitirme bu hayatta bir sayfanın bitişi yeni bir sayfanın başlangıcıdır.

Ey canımın sahibi yar !Sen benim olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.

Kalp kör olduktan sonra gözlerin görmesinde ne fayda var.

Bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirirsen ilk vazgeçeceği sen olursun.

Asla geçmişte yaşama ama geçmişten hep ders al.

Sakın benim için ölür müsün deme . Ben ölüp de seni başkasına bırakamam.

Köpeklerin kardeşliği aralarına kemik atılana kadardır.

Sen gönlünü defter yaparsan gelip karalayan çok olur.

Sorun seni üzenler de değil ,seni üzecek kadar onlara kıymet vermeden de!!

Gözümde fazla büyütmüş olabilirim,önemseme lütfen ,küçük çocuklar bozuk paraları büyük zannederler.

Susarak unutmayı ,yaşayarak alışmayı ,güvenerek aldanmayı ,severek kaybetmeyi,öğrenen bir insan için yalnızlık dert değil zevktir.

Kendisini başkalarının kurtarmasını bekleyenler yalnızca kölelerdir.

Keşke yanımda olsaydın demiyorum ,biliyorum ki isteseydin olurdun.

Piyango çıkarsa fakirlere yadım edecekmiş hadi ordan dümbük herif,sidikle abdest alınır mı?

Elbet bir gün bizimde mutluluktan uyuyamadığımız gecelerimiz olacak.

Herkes aynıyken ben farklıydım,şimdi herkes fark peşinde ben yine aynıyım.

Kimseyi kırmayayım diyorum birde bakıyorum ki ben paramparça olmuşum.

Üzülme çünkü o ,senin üzüldüğünü anlamayacak kadar aptaldır.

Mutlu değilim dedi ,seccadeyi eline vererek ,dolapta unutmuşsun dedim tebessüm etti.

Durgun bir su gibi olduğuma bakmasın kimse gerekirse selde olurum.

Artık ne sevmek istiyorum ne de sevilmek ,çünkü hep yarım kaldı sevmelerim ve hep sahteydi sevilmelerim.

Bazen şöyle geçmişe bakıyorum da ;ben hep biz olmayı beceremeyen bencil insanları sevmişim. En çok ihtiyacım olduğu zamanlarda ya yalnız bırakılmışım,ya da hep yılanlara sarılmışım.Yine de Mevlam kuvvet vermiş,kimseyi kendim gibi bırakmamışım,çekip gitmişim ,beni üzenlere ,yine de güller vermişim ,aslında kimse suçlu değilmiş ,hepsine izni ben vermişim.

Güvenmediğin dağlara kar yağdıysa ,kay gitsin.

Yaraları saran sevgidir,zaman değil..

Şimdiki aşklar sms paketleri gibidir ,ya haftalık ya aylık ,bir de her yöne olanları var .

Bir genç kızın ahlaktan ve namustan daha büyük bir çeyizi olamaz.

Bunca insan arasında seni sevdiysem ,sende beni seçeceksin artistliğe lüzum yok.

En kötüsü de koskoca rehberde içini dökebileceğin birisinin olmaması .

Sen benim yüreğimden bir parçaydın,artık kime gidersen git onda yedek parçasın.!

Asil insan idare eder,aciz insan şikayet eder,basit insan iftira eder,dürüst insan sabreder .

Seni sevdim diye kızdıysan sen de beni severek intikam al!

Bil ki, yaşadıklarınla değil yaşattıklarınla anılırsın , şunu da unutma ne yaşatırsan bir gün onu yaşarsın .

Bitmez sandıkların biter,gitmez sandıkların gider,yaşamak dedikleri bu işte;ne yaparsan yap önünde arkanda kader,ikisinin toplamı bir hayat eder.

Artık hayallerim suya düşecek diye kaygılanmıyorum,çünkü onlar düşe düşe yüzmeyi öğrendiler.

Bardağı at yere sonra ondan özür dile,aslında onu kırmak istemediğini ,tekrar onunla su içmek istediğini söyle,işine yarayacaksa ben buradayım.

Bu zamanda yabancı dili olanlar değil yalancı dili olanlar kârlı.

Unutmayın ki bizi ağlatanlar gözyaşlarımızdan daha kıymetli değildirler.

Yüreğin varsa sevdiklerinle yaşarken öldüremezsin . eğer yüreğin yoksa yaşayanlar senin için zaten ölüdürler.

Aslında ben deli dolu birisiyim,ama şimdi deliliğimden eser yok ,yalnızca doluyum..!

Bir insanı yalandan kazanmak yerine doğrularla kaybetmeyi göze alırım.

Sözüyle güven vermeyenin kalbinde sevgi olmaz.

Arkamdan konuşan üç kuruşluk insanlara bir sözüm var ;bozuk paralar çok ses çıkarır.

Bundan böyle benim için değerli olanlar ben üzülürken gidenler değil ,yanımda kalıp göz yaşlarımı silenlerdir.

Sormadan gelenler ,yormadan gitmezler.

Bazı kimseler çok iyi oyuncular ama ben o tarz filmler izlemiyorum.

14 şubat mı ?sererim seccade mi ,kılarım namazımı ,insanlar aşk görsün.

Sevgi büyük cesaret ister diyordun ya ,senden büyük korkak mı var.

İnsanlar beni restimden tanır ,çakala çukala diz çöküşümden değil.

İçi boş silahtan değil,içi boş insandan kork ,çünkü şeytan içi boş silahı değil,içi boş insanı doldurur.

Kırılmış bir bardaktan etrafa saçılmış cam parçasıysam ,üstüme basmaya çalışanların ayaklarını kanatmak zorundayım.

Kimseyle işim olmaz ,insansa notunu ,hayvansa otunu verir giderim.

Ölümden sonra hayat var senden sonra niye olmasın ki..

İnsan okyanusta ölmez de gider bir kaşık su da boğulur.

Bazen bir çay yudumlayıp,bir türkü açarsın ve susarsın, senin söylemek istediğin her şeyi o söyler.

Provası yok hayatın ,ne yeniden yaşamak mümkün ,ne de yaşadıklarını silebilmek,mühim olan ilk defa değil son defa sevebilmektir..

Hiç kimse öylesine girmiyor yaşamımıza ,kimisi imtihan ,kimisi armağan.

Aşık olmak size ve çevrenizdekilere ciddi zararlar verir.

Kimisi seviyorum der ,çünkü ezberlemiştir,kimileri diyemez çünkü gerçekten sevmiştir.

Omuzlarına bir gün ağırlık çökerse bil ki o benim vebalimdir.

Param olmadan da çok şey aldım, edep aldım,gönül aldım,ibret aldım.

Küçük hesaplardan bahsetmeyin bana ,ben onları bahşiş diye bıraktım,"karakteri fakir"olanlara..

Sevdiğim bir şarkı çalıyor radyoda ,yarısına ben eşilik ettim,yarısına da gözlerim,söylemek istemyorum ama ben seni çok özledim..

Hiç kimseye beni sevmesi için soytarılık yapmam!Ya sever bildiği gibi ,yada gider geldiği gibi.

Yediklerin içtiklerin senin olsun.Bana sensiz yaşayamam diyipte ,nasıl gebermediğini anlat..!

Kalp neyle doluysa ,dilden o dökülür.

Sen nasıl rol yapacaksan ben de öyle film yazarım,sıkıntı değil,çıraklığını yapamadığın işin ustalığına kalkışma.

Oysa ben , ondan sana hayır gelmez diyenlere inat sevdim seni!

Bakabilseydin görebilirdin ,her şey gözlerimdeydi..bir damla yaş vardı ağlayamadım,o bir damla da sen vardın ,anlayamadın..

Bir gün mutlu olacağım diye çok korkarım,hayır bünyem alışık değil,hasta falan olurum.

Bak evladım! Bir esnafı asık surat,bir şoförü aşırı surat,bir aileyi hayırsız evlat,bir yiğidi de süslü avrat yıkar.

Yaşamalıyım çünkü ,hikayenin sonunu merak ediyorum.

Yalnızlık diş ağrısı gibidir,sancısı gece başlar.

Sen ört ki seninde ayıbını örtsünler.

Çok tatlı bir rüya görürsün ya hani hiç uyanmak istemezsin ya ; işte sende öyle bir şeysin.

Hakim bey sordu ,bu gülüşü neye borçlusun diye , bir kahkaha attım, yalan dünyaya diye.

Yazdıklarımda arama kendini,sustuklarıma gömdüm ben seni.

İmkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek? yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek? zor mudur gözlerine bakarken sevgiyi görmek, yoksa sevgi midir ,gözlerindeki tek gerçek? kolay mıdır bir anda vazgeçip gitmek ? yoksa gitmekten vazgeçip ,sevmek mi gerek ?

Güldüm ağlattılar,sevdim aldattılar,sarıldım bıraktılar,ama yinede sağ olsunlar , bana hayatı anlattılar!

Anladım ki yar'la bir olmayınca yerle bir olurmuş insan!

Ayağında diken yarası olmayan, sinesine gül kokusu süremez .

Keşke bazı insanların gerçek yüzünü emek vermeden önce görebilseydik.O zaman yüreğimiz bu kadar acımazdı!

Allah nasip etmeyeceği bir şeyi hayal ettirmez.

Neden kaybettik biliyor musun? Çok değer verdik,ne derse yaptık,kızmadık,kıyamadık,üzmedik alttan aldık..

İnsanlar kederleri yüzünden değil,seçimleri yüzünden mutsuz olurlar.

Ben elimdekilerin değerini kaybedince ,bilenlerden değil,değer verince kaybedenlerdenim.

Bir avuç toprak birazda suyum ben ,neyimle övüneyim ki işte buyum ben .

Ve sonra dedim ki , seni uzaktan sevmek varmış ,nasipte.

Keşke sen ben olsan ,seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlarsın,keşke ben sen olsam ,bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam.

Bazen okunduğu kadar değil dokunduğu kadar anlaşılır.

Ey gönül hep birinci olmanın derdiyle yandında ,hiç bir "inci" olmanın derdiyle yanmadın mı?

Bir öleni bir de kaybolan güveni geri getiremezsiniz.

Bırakacağın eli hiç tutma ! tutacağın elide hiç bırakma! yalan sevgilere gül olmaktansa ,gerçek sevgilere diken ol.

Benim tövbe ettiklerim başkalarının duası olmuş Allah kabul etsin.

Sevginin göstergesi ilgidir, demek ki ne yapıyoruz ,ilgi göstermeyeni siliyoruz.

Benimle olmak için değil ,benimle ölmek için gelen yüreğe ihtiyacım var.

Aslında ben hep beyaz sayfalar açıyorum hayata ,ama kalem siyah.

İnsanlar size kendilerini anlattıkları gibi değil,size yaşattıkları gibidirler.kimini erken kimi geç öğrenirsiniz ,ama öğrenirsiniz.

Yazıklarımı sildiğim olmuştur ,lakin sildiklerimi bir daha yazmadım.

Yanlış insanlarda kalmış bir hesabım var, yaptıkları ihanete gülüşüm bahşiş kalsın.

Gözün arkada kalmasın , ben senden çoktan vazgeçtim.

Kıskanmak güven eksikliği değil, sevgi fazlalığıdır.

Bin sene de okusam ne biliyorsun diye sorsalar ,haddimi bilirim derim.

Bazen senin hiç bir şeyi yapmana gerek kalmaz,Allah senin intikamını sessizce alır.

Hadi diyelim ki ben hakkımı helal ettim,peki akan göz yaşlarımın hesabını nasıl vereceksin.

Sen karşıdakine içinden geçeni söyle ,o seni öyle kabul etsin ,etmiyorsa da gönder gitsin,sen sen oluşuna özelsin.

Belki dünyanın sonu değilsin ama ,benim solumda bir dünyasın.

Akıllı bir yalnızlık ,aptal bir ilişkiden daha iyidir,ya kralın yanında kraliçe olursun yada soytarının yanında maskara.

Bizde özgüvenden ziyade ,Allah'a güven vardır,ondandır kimi zamanlarda suskun kalmışlığımız..

Seni kızgınken bile seviyorum.

Gönül kapısı herkese açılır mı ?iki laf eden adamdan sayılır mı ? bakma insan oğlunun uyruğuna ,tanıyamazsın ,basmadıkça kuyruğuna.

Ne aradığını bilmeyene , bulduğu her şey doğru gelir.

Her şeyin boş olduğunu boşverdiğin zaman anlarsın.

Sırf sen üşüme diye tüm hayallerimi yaktım.

Mutsuzluğun sebebi bu dünyada cenneti yaşama isteğindir,oysa bu dünya cenneti kazanma yeridir.

Lafa gelince ahir zaman ,namaza gelince yok ki zaman .

Ben ihtimalleri sevmem ya benimsin ya benim.

Güzel olan ayna karşısında makyajını temizleyen değil,secde de ruhunu temizleyendir.

Evlenecek olan erkekleri gırtlaklarına kadar borca sokuyorlar sonra da o evden huzur bekliyorlar.

Mesele sevmek değil azizim,kime sorsan seviyor zaten,mühim olan güzel sevebilmek ,dökmeden ,kırmadan ,yormadan,acıtmadan.

Affet beni gençliğim ,bir vefasız uğruna harcadım seni.

Sahip olmadığın şeyler için asla üzülme ,kısmetin varsa onlar seni bulur zamanı gelince .

Burnunun dibinde bile dursa gönlünde olmayanı baksan dahi göremezsin.

Olsun be aldırma Yaradan yardır,sama ki zalimin yaptığı kardır,mazlumun ahı indirir şahı her şeyin bir vakti vardır.

Bir zamanlar canımı verebileceğim insana ,şimdi selam dahi vermiyorum.

Çekme dünyanın nazını kıl beş vakit namazını ,yarın kılarım diyenin bu gün kıldık namazını .

Tarlada buğdayım var deme ambara girmeyince ,hayırlı evladım var el koynuna girmeyince ,vefalı kârım var deme kötü gün gelmeyince ,hayırlı kardeşim var deme miras bölmeyince ,vefalı dostum var deme zor günü görmeyince .

Hani derler ya ben sensiz yaşayamam, ben onlardan değilim ,sensiz de yaşarım ama seninle başka yaşarım .

Gerçek dostlar yıldız gibidir,karanlık çöktüğünde ilk onlar görünür.

Aslan ayağa kalkana kadardır çakalın özgürlüğü.

İçinden geçeni söylemeye cesaretin yoksa içinde kalanların esareti ağır olur.

Her ne kadar kahkahalarımızın bedelini ağır ödemiş olsak da biz hiç bir zaman gülmekten vazgeçmedik.

Hayattan fırça yedin diye üzülme ,fırça darbesi almadan resim yapılmıyor.

Siz siz olun aşk acısı çeken birine aşık olmayın o kişi yaralıdır . Yara bandı olarak da sizi kullanır.

Yolumuz yol değil ama manzarası güzel.

Kar eriyince beyaz kalır mı gece ?Umut tükenince yine çarpar mı kalbe ?

Şimdi mutluluğa müebbet yesek yarın af çıkar kesin.

Vazgeçilmez olanı gösterin , ondan da vazgeçelim.

Cam kırıkları gibidir ağır sözler ,konuşsan acıtır . Sussan kanatır.

popüler sözler,popüler laflar,popüler sozler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.