Romantik sözler

 Sen benim solumda bir dünyasın sevgilim.Ad koyunca büyüsü bozulur diye ;isimsiz,izinsiz içimden seviyorum seni.

Bizi tanımayan çekemez,tanıdıktan sonra da vazgeçemez.

İsmini duvarlara yazamadım bir zalim boyar diye,ismini aynalara yazamadım sinirden kırarım diye ,ismini kalbime dahi yazmadım ben ölünce organlarım bağışlanır başkasının olursun diye,işte sevgilim ben seni bu kadar sevdim.

Belki  yüzüm güler dönerim bende şaşkına ,bel ki mahkum olurum bir ömür aşkına,bir karar verirken sakın bana deme toy,gel de ellerini kalbime koy.

Mürekkepten okyanuslar,kağıtlardan gemiler yaptım.Sonra  adını her yere yazdım,ben adını yazınca sende sadece seviyorum sandın , ben seni sevmedim güzelim .Sana taptım.

Gözlerim gözlerinde ellerim ellerinde aşkın içimde ve sen yüreğimde olduğu müddetçe seni çok çok seveceğim.

Sana bahçelerden güller değil güneşin bizi aydınlatan sıcaklığını getirmek istiyorum.Ama kalbim gibi ellerin yanar diye korkuyorum sevgilim.

Umutlarım büyüktür her omuz kaldıramaz,sevgim büyüktür her yürek taşıyamaz.Bu hayatta herşey olur da bir tek ben sensiz olamaz.

Tüm mevsimleri bir günde ,tüm yılları bir mevsimde yaşamaya hazırım seninle. Dünyalar kadar sevgi ,bitmeyen huzur ve mutluluk gönderiyorum sana .

Bana bir şiir yaz içinde olabildiği kadar mutluluk olsun ,unutulmuş sevgi tuhumlarıyla yeşere dursun ve bir türkü söyle sevgiliyi anlatsın yağan yağmur taneleriyle,ıslanan tenimi gözleriyle durulasın.

Söylediğin duygusal sözler halen  aklımda veya aklımın ardında ,hayalin var karşımda ya da sesindir kulağımda yankılanan,çok özlüyorum ya da deliriyorum.Ya özlenen çok özel ,ya da ben çok seviyorum.

Aşkım sana dünyanın en güzel aşk mesajlarını yollasam da sana olan sevgimi telafi edemez.

Ateş parçasındadır aşk  ruhuna ışık saçar ve bedenini yavaş yavaş yakar . Gün gelir öyle bir yakmaya başlar ki adeta benliğini kavurur.

Gel artık birbirimize hayat olalım. Ayrılırsak bir gün hayatını kaybetti desinler.

Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer ,benimle tekrardan tanış.

Benim yanımda değilsin ama hep aklımdasın.

Sen gittikten sonra yalnız kalacağım. Yalnız kalmaktan korkmuyorum da ya ellerim ellerini tutmak isterse.

Her yağmur damlası seni seviyorum demek olsaydı her yeri sel götürürdü.

Aşk hayaldir evlilik gerçek ,hayallerle gerçeklerin karıştırılmasının cezası hayal kırıklığıdır.

Sen sen ol asla sevdiğini üzme . Kalem dertlidir yazar,dil sevdalıdır söyler .Amma ve lakin yürek susarsa ne yazar ne de söyler.

Hiç bir hayale sığdıramadığım tek gerçeğimsin. Sevdim işte ötesi de yok gerisi de .

Kalbimin çalar saati gibisin sevgilim. Ne zaman sevmek  vakti gelse sen düşersin gönlüme.

Sen en güzel şiirlerin bile kuramadığı kafiyesin.

Kış geldi sevgilim yüreğini yüreğime koy da üşümesin aşkımız. Sevgililer günün kutlu olsun.

Biliyor musun ?küçücük yüreğimde dünyalar kadar yerin var.

Sen yeter ki ;içinden de olsa seviyorum de , benim kulaklarım çınlasın kafi.

Bir gülüşü var ömre bedel.

romantik sözler, romantik laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.