Sevgililer günü sözleri

sevgiliye sözler

Seni aşk olsun diye sevmiyorum ,ömrüm ol diye seviyorum,sevgililer günün kutlu olsun..

Her yeni günün sabahında beraber uyanmayı inan hiç bir şeye değişmem can tanem .sevgililer günün kutlu olsun

Sabahları seninle uyanmak imkansız hayaldi benim için,her sabah gözlerini gözlerimde açar mısın canım?

Bazı kimselerin kelimelerinde mutluluk ve neşe saklıdır,işte sen o kişilerin içerisindeki en tatlı olansın .sevgililer günün kutlu olsun.

Aşkı bilmiyorsan gecenin karanlığına sor,kurumuş dudaklarıma, sensiz yüreğime sor ... sevgililer günün kutlu olsun.

Ben moda olan aşklardan istemiyorum,aşkın en doğalı,en ilkeli olsun,seni en doğal halinle istiyorum ,sevgililer günün kutlu olsun aşkım.
sevgililer günü mesajları

Can tanem gel de ellerimi tut meydan okuyalım tüm engellere ,yelken açalım aşka ,her şeye inat beraber olalım bu hayatta.sevgililer günün kutlu olsun

Dünyanın en güzel insanının avuçlarına kalbimi koydum ,onu çok ama çok seviyorum sevgililer günün kutlu olsun meleğim benim.

Bu şehrin güzelliği var ise sen varsın diye güzel,sensiz bu dünyayı bu hayatı neylerim sevdiğim,sevgililer günün kutlu olsun.

Sen gibi başkası bana baktı mı bilmem ama ,ben sana baktığım gibi bir başkasına bakmadım,sevgililer günün kutlu olsun..

Bana bakıp tebessüm etmen cennetten gönderilen bir nimetti benim için ,dünyanın en güzel sevgilisin sevgililer günü içten dileklerimle kutluyorum..

Mavi giyip deniz olurum yeşil giyip çimen olurum,belki günün birinde beyazlar giyip senin olurum,sevgililer günün kutlu olsun.

Sana olan sevgim kadar ömrüm olsaydı adımı aşk koyarlardı .sevgililer günün kutlu olsun

Tek hayalim ,tek tutkum yüreğimdeki sensin ,ben seninle mana buldum ,susuz çöllerde abı hayat sundun tüm hücrelerime , sevgililer günün kutlu olsun.

Ben seni çok sevdim  ve bu kalbim yalnız senin için attı,yanımda ve yüreğimde olduğun için çok teşekkür ediyorum .. sevgililer günün kutlu olsun.

İlk'im ,son'um..Her şeyimsin sen benim.Arkadaşım sırdaşım yoldaşım. İyi ki hayatımdasın ,iyi ki benimsin. SEVGİLİLER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN.

Beni karanlıklardan aydınlığa ,yalandan gerçeğe ,ölümden ölümsüzlüğe götürdüğün için teşekkürler . Seni çok seviyorum sevgililer günün kutlu olsun.

Sana bahçeden gül değil,güneşten atom koparıp getirmek istiyorum  ama kalbim gibi ellerinde yanar diye korkuyorum . Sevgililer günün kutlu olsun .

Dertlerim olsa da güler geçerim ,çünkü sen varsın yanımda ,Nice sevgililer gününü beraber geçirmek umuduyla .sevgilim
sevgililer günü mesajları

Sevginizi büyütün o kadar büyütün ki;ben ve sen olmaktan çıkın biz olun . sevgililer gününüz kutlu olsun.

Bir kuş olup gitsem,aşsam şu enginleri,varsam senin yanına ,öpsem doyasıya koklasam seni,sevgililer gününde en büyük hediye odur bana .sevgililer günün kutlu olsun sevdiğim.

Seni sevdiğim kadar yaşasaydım,ölümsüzlüğün adını aşk koyardım.Sevgililer günün kutlu olsun biricik aşkım.

Sen çatlayan dudaklarıma bir damla su ,sen içimdeki yaşa tutkusu,Sen avuçlarıma düşen bir kar tanesi,sen sevdiğim ,sevgilim ,her şeyimsin .

sevgililer günü sözleri, 14 şubatla ilgili sözler,sevgililer günü mesajları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.