Yusuf hayaloğu sözleri

özlü sözler

Şimdi iyi niyetlerimi bir bir yargılayıp asıyorum . Bu son be son olsun.

Kumlara yazılmış sözcükler kadar kısacıktı ümidim ve anladım ki bir takım şeyleri ben ilk dalgada yitirmişim .

Hani benim övüncüm nerede ;akvaryumum , kanaryam,üstüne titrediğim kaktüs çiçeği,aldılar kitaplarımı sorgusuz .

Dert etme iyiyim ben ;ara sıra mahşer ara sıra yaşam hırsı.

Bu incecik bir veda havasıdır .Hoşçakal canımın içi hoşçakal.

Merhaba titreyen elim ,sancıyan belim ,ağrıyon dizim , vazgeçilmezim .

Kurtlardan arta kalmış yüreğimin can çekişen o son parçasını da sana sakladığımı bil .

Seni sevmişem bir kekliğin sesini üzmekten sakınır gibi sevmişem ,gururlu dağ çiçeklerini göğsüme takınır gibi. İşte gidiyorum , hiç biriniz hiç bir dilde anlamadınız beni . Ben başımı verdim ,sizinse insafsız bir linç oldu karşılığınız .

Ben sana bakınca dolardım bulut gibi ,dolardım da bir türlü yağamazdım .

Bir yer bulabilsem keşke ,bir yer seni hatırlatmayan .

Hangi bıçak keser şimdi ,biriken hıncımı ? Hangi mermi dağıtır ,insanlara olan inancımı .

Beni öldürüyorsun git .Kalmasın sende kahrım,kalmasın derdim bakma git ,yumruklayıp ardın sıra ağlarsam namerdim .

Oy benim yaralım asıl sancı uyandığında bütün odaları bomboş görünce başlarmış.

Bu yalnızlık benim . İlişmeyin .

El alem ne der diye yapmadığım her şeyi el alem maşallah çatır çatır yaptı.

Bize kalan insanlığa bırakmak istediğimiz değildi .Binlerce fidan ektik halkın çölüne , su vermediler eğildi .

En az bir karıncanın yüreği kadar , namuslu ve çalışkandı ellerimiz .

Belki benim için bir kaç mısra döktürür ;hayaloğlu diye bir şair .

Yüzümden firar etti gözlerim ,şimdi bir denize bakıyorlar ,dört duvar arasında kalmışım ,yanımdakiler öyle diyorlar .

Yusuf hayaloğlu sözleri,yusuf hayaloğlu lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.