BİZİM CANIMIZA GELSİN

Hastalıklar senden uzak olsun, ey canlarımızın rahatı,ey gören gözümüz, kem gözler senden uzak olsun ,

Bedenin sağlam olsun ay yüzlü güzel, gölgen başımızdan eksik olmasın.

Gül bahçesine benzeyen o güzel yüzün , o gönül otlağımız ,ovamızın yeşilliği, nasılsa hep öyle kalsın .
Öyle taze öyle yeşil, bizim canımıza gelsin , senin bedenine gelen ağrı..


AŞKA DAİR ŞİİRLER

Gözlerimde çaresizlik, dalmışım ufuklara,aklımda karışık düşünceler içimde bilmediğim bir hasret , ve geride virane olmuş bir aşk hikayesi...

Döner mi geriye bilinmez sever mi yürek bilinmez acılar bir türlü silinmez bir girdap'a kapılmışım gidiyorum.....

Kurudum günden güne bir yaprak misali yarınları hayal ederken hasret kalmışım düne ,

Gelecek ise anlamsız Ömür geçip gitti şans geçmedi ki hiç yanımdan ...

Gözlerim boşlukta, bedenim yoklukta yüreğimde sadece onun yeri,sitemim sadece kendime ağlamak yetmez oldu acıları dindirmeye dilekler tutmaz oldu,mümkün mü hayalini görme ye..

Can yeter mi,ömür yeter mi böyle bir yar sevmeye ağlar gözlerim ,tutmaz dizlerim merak etme,

 Ey sevgili , Ben seni sadece dizelerimde gizlerim .


SEVGİLİYE ŞİİR

Ellerim havada gözlerim yolda mevlaya yalvardım gelesin diye eğer bir  gün beni terk edeceksen leylaya mecnun gibi yanasın diye ,,,

Düşer yüreğime her gece hüzün hem hilali hem beni ağlatır, semalara yansır ay gibi yüzün al yanak üstünde beni ağlatır,,

Gönül hayalinle bağlar karalar dur desem de , kanar eski yaralar bırakmaz peşimi şu hatıralar amansız anılar, dünü ağlatır ,,,

Hasret ilmek ilmek içime işler, uykular haram,kabusumdur düşler öksüz çocuktur gözümde yaşlar bırakıp gittiğin günü ağlatır,,,

Ayrılık yamandır keser nefesi ızdırapla titrer bu can kafesi dudaklarda kalan elvedanın sesi hem kalanları hem gidenleri ağlatır ,,

Görmesem de hep senindir yazdığım satır satır mezarımdır kazdığım kan olup da gözlerden aktığım belki uzaklar da seni ağlatır.

GÖNÜL YORGUNU ŞİİRİ

Bir adam vardı uzak diyarların birinde hayalleri ve umutları vardı , Tutunu verdi her gün o hayallere, bir önceki günden daha sıkı tam ulaştığını zanneder önüne hep engel çıkardı ama yılmazdı.,

Geçse de seneler bir bir çocuktu yüreği ,lakin ürkek değil, hayattaki tek kazancı umut biriktirmekti....

Daima sevdikleri ve kızdıkları oldu ama hep sevdi,hiç küsmedi, kocaman bir yüreğe sahipti oysa bir öyle bir tarafı vardı ki kimseye söylemediği en kalabalıklar içinde bile o hep yalnızdı ,çünkü o bir gönül yorgunuydu..



AŞIK FERAHİNİN AŞK ŞİİRİ

Bu dünyayı baştan başa, Gezem dedim gezemedim,

Başım vurdum taştan taşa , Ezem dedim ezemedim.

Hak yoluna gidenlerin, Asa olsam ellerine ,

Er,pir vasfın edenlerin, Kurban olsam dillerine..

Ben bu aşkın çilesini, Yanar çektim tüter çektim,

Yedim gonca sillesini, Bülbül gibi öter çektim..

Şu karşıdan gelen dilber, gelir ama neden sonra,

Bir selama kail oldum, verir amma neden sonra..

Dünya serbest sein imiş, Hakikat yar şirin imiş,

Aşk ummanı derin imiş, Yüzem dedim yüzemedim.

Gözümden döküldü ferler, Aşık olana deli derler,

Çözülmüyor ,gizli sırlar Çözem dedim çözemedim.

Yarla kurdum pazarımı , kaybettim hazırımı,

Der Ferahi ,mezarımı , Kazam dedim kazamadım.

SEYRANİN AŞK  ŞİİRİ

Torunuyuz bir dedenin , Tohumuyuz bir bedenin

Münkir ile cenk edenin, Silah olsam ellerine .

Bir üstada olsam çırak, Bir olurdu yakın

ırak Kemiğimi yapsam tarak, Yar saçının tellerine .

Vücudumu kavursalar, Yönüm yare çevirseler,

Harman edip savursalar, Muhabbetin yellerini.

Kaldır seyrani parmağını Vaktidir hakka durmağın,

Deryaya akan ırmağın, Katre olsam sellerine.

Dizgin etsem gönül atın , Geçer göğün yedi katın,

Yalan dünya maslahatın, Kah bitmez ,kah biter çektim..

Seyrani bilmem mert midir? Yoksa cana cömert midir?

Eyyubun derdi dert midir? Ben ondan besbeter çektim.



KÖROĞLUNUN AŞK ŞİİRİ

Gönül verdim hercai bir zalime,kendüceğin benden sakınur oldu,

Terahhum eylemek,benim şimdi halime ,bana yadlar gibi bakınur oldu..

Bir saat görmezsem aklım bulanır,halimi arz etsem küser alınır,

Bana karşı yadlar ile salınır, sitem hançerini takınır oldu.

Aman hey gamzesi celladım aman, korkar oldum seni gördüğüm zaman,

Kirpiğin ok etmiş,kaşları keman, her attıkça bana dert oldu..

Billahi meleğim severim seni, insaf oldu yeter ağlattın beni,

Bir goncagül gibi koklamak seni , köroğlu der canım çeker oldu.

AŞIK ÖMER ŞİİRİ

Bahçede açılan güller, dalında öten bülbüller,

Gördüm yarimin yüzünü, öptüm dostumun gözünü,

Aradım buldum izini, buldum amma neden sonra.

Kolumdan uçurdum bazı, yeter ettin bana nazı,

Aşık Ömer'in niyazı, geçer amma neden sonra.

güzel şiirler,aşk şiirleri


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.