Güzel Evlilik mesajları

Paylaşıldıkça çoğalan tek şey sevgidir.Evlilik noktasına getirdiğiniz bu aşkınızın ebedi olmasını temenni ediyorum .Mutluluklar.

Sevgiyi ölümsüzleştirme yolunda attığınız bu adım aşkınızı ilk günkü gibi taze ve güzel olmasını dilerim.

Hayatınızın her anı bu günkü kadar güzel ve özel olsun.Birbirinizi daima sevin ,sağlıcakla kalın.

Size buralardan beyaz güvercinler yolluyorum.Yeni hayatınıza huzur,sevgi ,mutluluk getirsin diye .Bir ömür mutlu olursunuz inşallah .

Hayat bir kadehse aşk da kadehi doldurup taşıran şaraptır. Kadehinizin hiç boş kalmaması dileklerimle ,mutluklar.

Bir elmanın yarısı misali birbirinizi tamamlıyorsunuz ,hep sevgi dolu kalın öpüyorum sizleri canlarım .

Nikahınıza gelemesem de evlilik mesajı atamayacak kadar uzaklarda değilim .Umarım herşey gönlünüzce olur.

Yaşam boyu beraber olmaya karar verdiğiniz bu günde güneş hep önünüzü aydınlatsın ,öyle bir aydınlatsın ki gölgeler hep ardınızda kalsın,huzur dolu bir evlilik diliyorum sizlere.

Birleşen eller ve gönüller hiç ayrılmasın,bu hayatın tüm güzelliklerini paylaşmanızı ümit ediyor ve mutluluklar diliyorum.

Eğer yanınızda olsaydım sizlere sımsıkı sarılır,hayat boyu gözlerinizdeki ışıltıyı görerek mutluluğunuzu izlemek isterdim .Kalpleriniz birbirinden hiç ayrılmasın.Mutluluklar bir ömür sizin olsun.

Mutluluk yakanıza yapışsın ,huzur ayağınıza dolaşsın ,sevinç ellerinize bulaşsın ,evlilik en güzel hediyeniz olsun.

Hedefi on ikiden vurdun,gül gibi kızı kaptın,haydi ellerinizi çabuk tutun ,bir an önce yuvanızı kurun.

Aşk iki bedende yaşayan tek ruhtan oluşmaktadır. Ruhum evlilik yıl dönümümüz kutlu olsun, seni çok seviyorum.

evlilik mesajları,evlilik sözleri, evlilik lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.