Laf sokucu sözler

Tabağına yiyebildiğin kadar yemek,hayatına da sevebileceğin kadar insan al fazlası israf.

Sana verdiğim değeri x'e vermiş olsaydım y'yi çoktan bulurdum.

Bazı insanlar ayakkabı mağazasına benzer her numaradan var maşallah.

Gitmeyi seçenlere el sallayın, sallayın ki sadece bir ellik olduklarını farkketsinler.

Kıymet verdiklerimiz hayatımızı kıyamete çevirdi hep.

Bayanın göz yaşlarının akmasına yalnızca soğan değil ,bazen bir hıyar da neden olabilir.

Hayal kırıklığı yaşayarak ben artık kimseleri sevemem deme , en güzel çiçekler mezarlıklarda yetişir unutma.

Keşke bir zam da insanlara gelse de kendilerini bu kadar ucuza satmasalar.

Varlığım parmağına yüzük olmadıysa yokluğum kulağında küpe olsun.

İki dakikacık insan ol desem kronometreyi açacak insanlar bilirim.

Kimi insanlar toprak kadar değerli ,kimileri bir ot kadar değersiz . Herkes bir şekilde yaşar kimi şerefli kimi şerefsiz.

Yanımda olması gereken kişiler zaten yanımda ,def olanlar kimin umurunda.

Moralim çok bozuk ; seni seviyorum fıkrasını anlatsana az güleyim.

Bir zamanlar toz kondurmadıklarımız şu an pislikten görünmez olmuşlar.

İnsanlar iki çeşittir gözümde su kadar aziz olanlar,su kadar ucuz olanlar.

Herşeyi bilmene gerek yok yalnızca haddini bil kafi.

Doğru insan olsaydın uzaklarda değil yanımda olurdun.

Azıcık insan ol diyecem ama zor durumda bırakmak istemiyorum seni.

Konu dümen çevirmek olunca bazı insanlar hep kaptan kesilir.

Laf sokma köpek olursun, yalvarma köpek olursun,insan ol yanımda yerin olsun.

Bu sözler sana kapak olsun,fena oturttum  helal olsun,karakterin yok ki şeklin olsun, hadi gülüm yolun açık olsun .

Allah beyin vermiş ara sıra kullan yan etkisi yokmuş.

Lafı sokarım derinden ,aklın gider yerinden.

Bir zamanlar altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum.

Aşk yürek ister senlik olan bir durum yok üzerine alınma.

Bir şey soracağım nüfus sayımı yapılırken seni adamdan sayıyorlar mı :)

Geç kalınan bir sevgi  idamdan sonraki af gibidir.

İnsanlara saygım sonsuz ,sabrım değil.

Ben doğruyu yaptığım için kaybettiğim kim varsa ,uğurlar olsun.

İnsan sevdiğine kırılmaz gardaş ya tuz olur ya da buz.

Bana akıl veriyorsun güzel de verirken az ver ,birazı sende kalsın.

Kişiliğin yerine oturduğu zaman bende ayağa kalkacağım.

Kendini değiştirdi herkes layık gördüğüm yerden aldım hakkettiği yere bıraktım. Böyle iyi..

Sen hayata at gözüyle bakmaya devam ediyorsan,birilerinin çüşş demesine gücenmeyeceksin.

Ben istediğim gibi yaşarım ,en fazla sevmezsiniz olur biter.

Çok konuşmaya gerek yok herkes kimliğini cebinde karakterini benliğinde taşır..

Ne kralına giderim ne de alayına .Bir sorun varsa kralı da alayı da gelir ayağıma.

Varlığım hissedilmeyebilir ama yokluğum fena koyar.

Hayatım bir film olsaydı sen araya reklam olurdun .

laf sokucu sözler,laf sokan sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.