İnstagrama yazılacak sözler

Yarınlar güzel olacak derlerdi dana ne kadar yatıp kalkacağız.

Hayata karşı ilk küskünlüğümüz yanımızda sandığımız kişileri karşımızda görmekle başlar.

Yaşın değil, yaşadıkların öğretir sana hayatı.

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri varsa orada güneş batıyor demektir.

İnsan denizin olmadığı yerde umut adına martı olmalı.

Eğer benim içimdeki seni görebilseydin kendini sevdiğinden daha fazla severdin beni.

İyi şeyler inandığında ,daha iyi şeyler sabrettiğinde en iyi şeyler de hiç vazgeçmediğinde gelir.

Delicedir davranışlarım destursuzdur sözlerin.Yalanlarla kazanacağıma doğrularla kaybetmeyi yeğlerim.Dosta dost düşmana düşmanımdır.Ben buyum arkadaş seven sever sevmeyen çeker gider.

Kilometrelerce uzaklıkta gizlenmiş olsa da dostluğumuz ,aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz.

Sen ruhuma cemre diye damladıktan sonra ,ben bu bedende neyleyim aşk da sen , hasret de sen , ben de sen .

Seninle bir gün karşılaşacağız sanki birbirimizi ilk defa görür gibi bakışacağız .Ellerimiz uzanacak aşkla sevgiyle ve sonsuza kadar hiç ayrılmayacağız.

Gerçek sevgi insanın yüreğinde saklıdır duymadan seslenmeyi biliyorsa bir yürek, görmeden de sevmeyi ve özlemeyi de bilecektir elbet.

Asla kimsenin umudunu kırma  belki de sahip olduğu tek şey o umuttur.

Gönlü geniş insanları seviyorum vefakar insanları ,kusur kapatanları ,kendi gibi davrananları, başkası olmayanları seviyorum.

Allah haksızlığı yarına bırakır ama kimsenin yanına  bırakmaz.

Sen anılması güzel bir söz ol .Çünkü insan kendi hakkında söylenen güzel sözlerden ibarettir.

Olgun insan Allah der yürür , hayat der gülümser kısmet der halinden razı olur .

Mutlu olmak istiyorsan gururu bırak gönüller almaya bak.

Eğer başarılı olmak istiyorsanız bir kurala saygı duymak zorundasınız. Asla kendine yalan söyleme.

Hata yapmanın bile bir dik duruşu olur .Telafi edilir , gönül alınır en kötü zamana bırakılır ama siz dümdüz pişkinsiniz.

instagrama yazılacak  sözler, instagrama yazılacak laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.