15 temmuz sözleri

İmansız paslı yürekler imanlı passız yürekler karşısında tükenir.

Vatan sevmenin sağı solu olmaz , yüreği olur o da herkeste yok.

Allah'a şükür ki darbelerin susturduğu ezanlardan, ezanların susturduğu darbeyi gördük.

Bu vatan çok hainleri gördü ama bilinmelidir ki çok hainde bu topraklara gömüldü,gömerken de tarihe hain diye not düşürüldü.

Serden geçtik, anadan babadan , yardan geçtik Vatan uğruna ! Tüm dünya bunu görüp döndü şakına .

15 Temmuz şehitlerine Rabbimden rahmet diliyorum mekanları cenneti âla olsun.

Sen, ben o , bu ,şu değil hepimiz bir olunca 15 temmuzda neleri başaracağımızı tüm dünya gördü.

Vurulup tertemiz alnından , uzanmış yatıyor ; Bir hilal uğruna ,ya Rab, ne güneşler batıyor.

Tasalanma sen yiğidim zaman bizden yanadır, külümüzden yükselen duman bizden yanadır.Son durak son ilahi ferman bizden yanadır.Dünya düşman olsa da Allah bizden yanadır.

Başlar düşmen bayrak düşmez , ezan dinmez ,vatan bölünmez.

Üstte gök çökmedikçe , altta yer yarılmadıkça korkma ! Sönmez bu şafaklarda yüzen alsancak .

Ezan oldum dinmedim , bayrak oldum inmedim,şehit oldum ölmedim , Adım Müslüman soy adım Türk benim.

Denildi mi bir yere Türk beldesi , gözüm albayrak arar kulağım ezan sesi.

Ülkemize ,milletimize , vatanımıza yapılan bu alçak saldırıyı en şiddetli şekilde kınıyoruz  ve lanetliyoruz.

Milyonların ayak sesi titretti her yeri ,elde bayrak dilde tekbir koştu ileri.Baş komutan emir verdi inin meydana ,sahip çıkın albayrağa aziz vatana!

Darbe yapana darbe yapan tek millet Türk milletidir.

Al bayrak öyle bir bayrak ki ;içinde vatan vardır , dökülen kan vardır,iki cihan vardır. Din vardır ,iman vardır.

Türk olduğunu sen unutsan bile düşmanların asla unutmaz.

Türkiye de negatif güçlerin ihanetini görüyoruz. 15 temmuz başarısız darbe girişimi de dış güçlerin bir fitnesiydi , iblisin oğlu fetonun planları suya döküldü inşallah kendisi de cehhennem zebanisi olarak ebedi ateşe atılır.

15 temmuz sözleri, 15 temmuz mesajları, on beş temmuz sözleri, onbeş temmuz mesajları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.