Bayrakla ilgili sözler

Bayrağı bayrak yapan üstündeki kandır,toprak ,eğer uğrunda ölen varsa vatandır.

Başlar düşmeden yere bayrak düşmez ,vatan bölünmez.

Denildi mi bir yere Türk beldesi gözüm albayrak arar ,kulağım ezan sesi.

Biz kansız değiliz ki vatanı satalım .Biz şerefli bir milletiz bırakın da ; vatanı, bayrağı  namus sayalım.

Ben Türk'üm Türk esir olmaz ,Ben Türk'üm Türk bayraksız olmaz .Ben Türk'üm Türk ezansız olmaz, ben Türk 'üm Türk hürriyetsiz olmaz.

Yüksel Türk ,senin için yüksekliğin hudutu yoktur.

Mevzu bahis vatansa gerisi teferruattır.

Bayrak bir milletin şerefidir ,onur timsalidir.Bayrağa yapılan saygısızlık o millete yapılmış sayılır.

Vurulup tertemiz alnından uzanmış yatıyor ;bir hilal uğruna ya Rab ne güneşler batıyor .

Kırmızı ile gelen mutluluk beyazla devam etmeli siyahla son bulmamalı.

Bu bayrak öyle bir bayraktır ki ;içinde vatan vardır ,dökülen kan vardır ,iki cihan vardır .Din vardır ,iman vardır.

Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü ,kız kardeşimin gelinliği şehidimin son örtüsü .Işık ışık ,dalga dalga bayrağım .Senin destanını okudum ,senin destanını yazacağım.

Vatan sevgisi imandan gelir. hadis

Ey şehidim ruhun göklerde nöbette, kanın bayrakta en yükseklerde .

Bayrak bir ulusun onurudur.Ne olursa olsun yere serilmez, çiğnenmez.

Senin altında doğdum senin altında öleceğim ;tarihim,şiirim, şerefim ,herşeyim .Yer yüzünde yer beğen ,nereyi istersen söyle seni oraya dikeyim .

bayrakla ilgili sözler, bayrakla ilgili laflar 


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.