En kral sözler

Yaptığım yanlışlar için pişman değilim,tek pişmanlığım yanlış insan için yaptığım doğrulardır.

Biz gecelere aşığız diye kimse kendini yıldız sanmasın.

Canımı yakacak kadar cesareti olanın sonuçlarına katlanacak kadar yüreği olmalı.

Gidiyor musun ? Git soytarısı terk etti diye kralın sarayı yıkılmaz.

Kuşlar gibi uçmayı , balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama kardeşçe yaşamayı unuttuk.

Seni üzen kral da olsa sileceksin ve bilecekleri ki kralını silen soytarısıyla uğraşmaz.

Bu hayatta ya av olacaksın ya da avcı . Lakin avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.

Adam olmak bir mevkiye gelmek demek değildir ,bir karaktere sahip olmaktır.

Ne kemik uğruna köpek olduk ne de menfaat uğruna çakal.Biz hayat boyunca dik durduk.

Güvenmek senin salaklığın olabilir fakat güvenini kırmak karşıdakinin karaktersizliğidir.

Şekli ben çizer ben bozarım,oyunu ben kurar ben bitiririm işine gelmezse kapı orada güzelim.

Hayat inanan ve salih amel işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur.

Öyle olmuyor be çocuk ..Bende geç öğrendim, kimi seveceğini bilemiyor insan.

Ben kimine göre kral kimine göre kocaman bir yalanım . Sen merak etme güzelim ben adamına göre adamım.

Bizde bilirdik sevgiliye karanfil almasını ama aç idik yedik karanfil parasını.

Ağlamayı Ferdiden , bağlamayı Orhandan isyanı Müslümden sevmeyi de senden öğrendim bir tanem.

Size güzel cümleler kuran insanlardan korkun çünkü onlar kalplerinizi kıracak cümleleri özenle seçerler.

Tilkiyi canından eden parlak postudur , insanı candan eden kahpe dostudur.

Gereğinden fazla değer soytarıyı bile kral eder.

Aç kalmak alçak olmaktan daha iyidir.

Uğrunda ölmeyeceğin bir şey için hayatta kalmaya değmez.

Şerefin kadar konuş desem sonsuza dek susacak insanları bilirim.

en kral sözler,en kral laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.