Vazgeçmekle ilgili sözler

Kendi selameti için özgürlükten vazgeçmek isteyenler ne özgürlüğü ne de selameti hak etmemişlerdir.

Bazen gitmek gerekir;daha fazla yormadan , daha fazla yormadan , daha çok bıktırmadan .Eğer vaktiyse ardına dahi bakmadan.

Ve bir gün aramak değil vazgeçmek çıkarır karşınıza aradığınızı.Kaderin garip bir cilvesidir bu.

Kimsenin vazgeçilmez olmadığını , vazgeçtiklerimiz çok iyi bilir.

İyice yokladım yüreğimin ceplerini ,sana söylenecek tek sözüm kalmış; vazgeçtim.

Vazgeçilmez olan sen değildin ,vazgeçmek istemeyen bendim.

Öyle bir yerdeyim ki ne gitmesi mümkün ne kalması mümkün ,öylece bir yerdeyim .Vazgeçmekle direnmek arasında , akla karanın tam ortasındayım .Kaybetmenin arafesinde ve yeni bir hayatın eşiğindeyim.Kalsam canım yanacak  gitsem hayatım. Hazreti Mevlana 

Aslında yaprak ağaçtan sıkılmıştı ,sonbahar bahaneydi. Necip Fazıl Kısakürek

Vazgeçmek her zaman güçsüz olmak demek değildir. Bazen bırakabilecek kadar güçlü olmaktır.

Bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğinizde ilk vazgeçeceği kişi siz olursunuz.

Severken de vazgeçer insan, önce sevdiğine verdiği kalbinden vazgeçer,sonra sevdiğine adadığı tüm benliğinden.

Eğer ki bir insan seni sürekli üzüyorsa bil ki mutlu etmek istediği başka biri vardır .Ondan vazgeç.

Herşey üzerine gelip seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiği zaman sakın vazgeçme !İşte orası kaderinin değişeceği noktadır. Hazreti Mevlana

Ne olursa olsun asla vazgeçme ! Kaybedince değil vazgeçince yenilirsin.

Anlamıyorsa susmasını bileceksin kendin için, daha fazla yıpranmadan sessiz kalmayı öğreneceksin .Öyle olmuyorsa zaman vereceksin .Yine olmuyorsa vazgeçmeyi bileceksin kendin için.

Doğrusunu söylemek gerekirse kaybetmek değil vazgeçmek zor geliyor.

Ben seni bekliyorum... Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek asla mümkün olmasın.

Cesaret bazen seçtiklerin değil vazgeçtiklerindir.

Bir noktadan sonra sabretmek evresi biter ,vazgeçmek evresi başlar.

Kim bilir kaç gece senden vazgeçip sabahına rüyanla uyandım.

vazgeçmekle ilgili sözler , vazgeçmekle ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.