Kankaya sözler

Kanka kelimesi beş harften oluşur.Nereye yazarsan yaz sığar ama anlamı yüreklerden başka yere sığmaz.

İnsanlar eğlenebildikleriyle arkadaş olurlar,anlatabildikleriyle dost, ağlayabildikleriyle de kardeş olurlar.

Arkadaşlık çukurlarda biriken yağmur suyu değil ki güneş vurunca kurusun .Bizim arkadaşlığımız deniz misali ,buharlaşsa da yağmur olarak geri döner . İyi varsın kanka.

Kankam sana en güzel duygularımı yolluyorum.Gözlerine gülümseme kalbine mutluluk üflüyorum.Seni her zaman neşeli görmeyi istiyorum .Özledim seni kankam.

Kanka demek bir arkadaştan daha öte ve kardeş gibi olmaktır.Yediği ,içtiği ,sohbeti birlikte olana kanka denir. İyi ki varsın ,iyi ki benim kankamsın.

Gerçek kankan; ilk gözyaşını görür ,ikinciyi yakalar , üçüncüyü durdurur.

Güzellik kalpten gelen bir şeydir .Senin o güler yüzüne hayranım ben kan kardeşim.Nice mutlu yıllar dilerim.

Kanka sofrandaki ekmeğe ortak olan değil , yüreğindeki derde derman olandır.

Dostluk sözlerde biten bir cümle değil kalplerde atan bir sevgi çemberi olmalıdır.

Kanka ,öyle zoru görünce kaçan ,güzelliği görünce mutluluk saçandan olmaz. Kanka zorda yanında duran mutluluğunda saklanan kişiden olur.

Kanka'lık son bulmayan arkadaşlıklardan doğar.

Hayatında en güzel gülüşler senin olsun en karanlık gecelerde en parlak ışık senin olsun .Bu gün kadar mutlu ol ki yüreğine sevgi dolsun . Doğum günün kutlu olsun kanka.

Kanka dediğin sakin ol demez, kime dalıyoz der.

Bir tane arkadaş seç kendine hem arkadaş hem karındaş. Ben seçimimi yaptım şimdi onun doğum gününü içtenlikle kutluyorum.

Dost dediğin kara günde belli olurmuş.O zaman kapatın ışıkları dostlarımı sayacağım.

Dostluk illa yan yana diz dize olmak değildir .Asıl can cana kalp kalbe olmaktır.

Bize dostluk lazım diğerleri unutulur zaten.

kankaya sözler, kankaya laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.