Ay ile ilgili sözler

Ay'a haber sal çıksın bu gece ,görünsün şöyle gönlümce.

Ay vurmuyorsa yüzüne ,güneş vurmuyorsa pencerene ,kabahati ne güneşte ne de ay da ara .Gözlerindeki perdeyi arala. Hazreti Mevlana

Ve  Allah hüzünlü kadınların gülüşüne sakladı ay ışığını.

Ay yıldıza mutluluk saçarken ben kulağına seni ne kadar çok sevdiğimi fısıldıyorum,gökyüzü sevincini yeryüzüyle paylaşırken ben seninle evlendiğimiz gün dünyaya haykırdım aşkımı.İşte ben o gün yeniden doğdum ,iyi ki benim eşimsin ,iyi ki varsın.

Ay ışığının aydınlattığı kumsala küçük bir dal parçasıyla seni seviyorum yazmak isterdim ama sen hırçın bir dalga olup silersin diye korktum.

İyi dostlar yıldızlar gibidir, her zaman görmesen de orada olduklarını bilirsin.

Yıldızlar kadar çok arkadaşın olacağına,alaca karanlıkta ay gibi parlayan tek bir dostun olsun.

Ay'ın senin gözlerin kadar parlak olduğu bu gece de sana duygularımı yazmak isterdim lakin sana olan sevgimi anlatacak kelime bulmadım.

Herkes ay gibidir ve herkesin hiç kimseye göstermediği karanlık bir yüzü vardır.

Ay ışığında çirkin biri prensese, çamurlu su birikintisi ise muhteşem bir suya dönüşür.

Bırak ay gitsin  sen kal bu gece.

Sen hayatımda parlayan ay'ım ol , ben milyarlarca yıldızdan vazgeçerim.

En karanlık gecelerde dahi parlayan bir yıldız vardır mühim olan onu görebilmektir.

Bazen de yıldızlar bakar , insanlar kayar hayatımızdan.

Karalara bürünmüş saçlarında dolunay ,ben bu kadar zulme layık mıyım Rüveyda? Nurullah Genç

Ne fazla ne eksik bir heceden geldim,yıldızlar yoktu penceremde ay yoktu balkonumda  günaydın aşk ben geceden geldim.

Ay ve güneş herkesin lambasıdır ,hava herkesin havasıdır su herkesin suyudur .Ekmek neden herkesin ekmeği değildir. Şeyh Bedrettin

 Ay bozmaz , süt kokmaz .Kokarsa ayran kokar  çünkü aslı süttür. Atasözü

Hedefiniz ay olsun ,ıskalasanız bile yıldıza isabet ettirirsiniz.

ay ile ilgili sözler, ay ile ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.