Hayattan bıkmış sözler

Kafana göre dön dünya , ne sen benim umrumdasın  ne de senin gibi dönenler.

Hayattan artık bir şey istemiyorum .Sadece benden aldıklarını geri versin yeter .

Ben hayatı çevrim dışı yaşıyorum .Hayat beni engellese ne olur?

Öyle dibe vurmuşum ki sadece yaşamış olmak için yaşıyorum .Hayattan zevk almak ya da bir beklenti içinde olmak ,mutluluk beklemek için değil.

Bıktım artık yaşamaktan ,yoruldum artık yorgan altında sessizce  ağlamaktan bu hayatta bir gün olsun mutlu olmamaktan yoruldum.

Bu hayatta ne umut olacak bir teknem var  ne de yeni hayaller açacak bir yelkenim .

Ben senden neler bekledim sen neler verdin be hayat ,artık senden bir beklentim kalmadı var git yoluna ,uğraşma benimle.

Artık böyle oldum ben biraz güvensiz biraz hissiz  ,biraz sessiz ,biraz tepkisiz  en çok da her şeye isteksiz.

Ben ölümü özledim anne , yaşamak isterken delice .

Benim derdim yüreğimde ,eller ne bilsin .

Bu hayatta her şey sırayla gerçekleşir;önce gözyaşlarını silersin sonra buna sebep olanları.

Öyle bir an gelir ki insan; aldığı nefesten konuştuğu sözden kısacası her şeyden yorulur.

Ey hayat o kadar yorgunum ki  susup'ta ağlayasım ,ölüp'te dinlenesim var.

Geç otur karşıma bu içelim bu gece ,ben kadehimi sana kaldırayım sen de şerefine.

Beni candan usandırdı cefadan, yar usanmaz mı? Felekler yandı ahımdan ,muradımın şem'i yanmaz mı?

Karamsar olma , umudunu kaybetme diyorlar bana .Bilmiyorlar ki kaybedecek bir umudumun dahi olmadığını .

Artık sende bittin ama şunu bil ki senden başkasını sevecek kadar güçlü değilim.

Hayat her zaman mükemmel değildir ,her an sorun çıkma olasılığı vardır .Bu problem ise hayatın sonu değildir aksine yeni ve farklı bir hayatın başlangıcıdır.

İsyan etme ey gökyüzü .Sen benim kadar ağlayamazsın.

hayattan bıkmış sözler, bıkkınlık sözleri


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.