Delikanlı sözler

Ya geç karşıma  ortalığı sevginle inlet ya da geç kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.

Sizden uzaklaşıp giden kimsenin ardından nokta koyun ki, gelecek olan kişinin ismi büyük harfle başlasın.

Ben ne kimseyi hırsım uğruna satarım ne de kimseye yalakalık ederim.Ben yalnızca bildiğim doğruları yaşarım.

Kimine göre adamız kimine kocaman bir yalanız , herkes rahatına baksın biz adamına göre davranırız.

Delikanlılık ne racon kesmek, ne kafa kesmek ne de haraç kesmektir ,delikanlılık akşam olunca evine helal lokma götürebilmektir.

Bazen diyorum ki kendi kendime  neden bu kadar değer verdim değersizlere.

İnsanlık bende kalsın diye diye çevremde hayvanat bahçeleri oluşturdum.

Benim sözlerim dosta tatlı düşmana kurşundur,namerde hançer  merde candır,canımız düşmana bela dosta candır.Bizim dostluğumuz yücedir ne alınır ne de satılır .Ölümünedir.

Kimseye kendimi sevdirmek için soytarılık yapacak değilim . Ya seversin olduğum gibi ya da gidersin geldiğin gibi.

Bende simetri hastalığı var her şeyi kabulleniyorum ama yamuk insanları asla.

Kabiliyetsiz olabilirsin ama karaktersiz olma çünkü o büyük kusurdur.

Diz üstü yaşamaktansa ayaklarım üzerinde ölmeyi tercih ederim.

Hani demişsin ya ben onun gibilerini cebimden çıkarırım . Dinle !Ben senin gibilerini tesbihe dizer tövbe tövbe diye çekerim.:)

Çakallar güçlerini kalabalıklardan alırlar aslanlar ise yalnızlıktan.

Bir gün beni boynu eğik görürseniz eğer ,bilin ki yere düşen birini kaldırmak için eğilmişimdir.

Delikanlı adamın sözleri senettir söz verince asla sözünden dönmez ve birini seviyorsa gözleri ondan başkasını görmez.

Kalanı hakkettiği gibi ağırlayan bu yüreğim gideni de layık olduğu gibi uğurlamayı da bilir.

Biz kimseyi geride bırakmadık .Geride kalanlar ya hızımıza yetişemedi ya da insanlığımıza.

Ulaşamadığın kadına kaşar demeyeceksin adamım. Delikanlı olup bu hatun beni aşar diyeceksin.

Ateşin külü dahi olmayan insanların kendilerini ateş sanmaları ne garip.

delikanlı sözler,delikanlı sözler 2018


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.