Sevgiliye duyulan özlem mesajları

Gelecekse beklenen beklemek güzeldir ,özleyecekse özlenen özlemek güzeldir. Sevecekse sevilen işte o her şeye bedeldir.

Ey aşık !Hani özlem çekiyorsun ya sevgiliye bil ki sevgilindedir özlemin özü. Hazreti Mevlana

Her insan özler kimi geçmişi kimi kalbindekini , kimisi de kalbinde olmak istediği kişiyi.

Sevdiğim benim, yanımda değilsin ama hep aklımdasın.

Gönlüm asla uzaklaşmadı sevgilim ayrı şehirlerde olsak bile ilk günkü aşk gibi özledim seni.

Ben seni bir ömür koşulsuz beklerim ,sen yeter ki gelirim de.

Özlemin dili olsaydı ,yüreğim sana ses olurdu ,ben konuşmazdım.

Özlemekten daha zor bir şey varsa o da özlediğini söyleyememek olsa gerek.

Gel be işte . Küfrüm tövbeme karışsın ,aklım fikrime.Öyle bir gel ki bana nefes nefese.

Sahiller dalgayı nasıl beklerse ,gökyüzü mehtabı nasıl özlerse kuru topraklar yağmura nasıl hasret ise benimde sana o kadar ihtiyacım var.

Dışarıya yağmur ,yüreğime hasret,fikrime sen .Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen. Cemal Süreya

Öperken kokusunu içine çektiysen özlerken burnunun direği sızlar .

O kadar özledim ki seni , cenazeme geleceğini bilsem bu dakika ölmeye razıyım.

Ruhum sensiz kocaman bir boşlukta gibi sevgilim .Gel de bu hasret bitsin.

Unutma sevgilim ! Ne kadar uzaklarda olursam olayım yine de sendeyim .Bir gün uzaklar da yakın olur , yeter ki gönüller bir olsun.

Senden ayrıldıktan sonra gökkuşağı tarafından bırakılan siyah bir ren gibiyim . Ne gidecek yerim var ne de kalacak. Seni çok özledim.

Sen ne zaman yanıma gelsen bir anda telaş kaplıyor bedenimi .Elim ayağım birbirine dolanıyor ve kalbim hiç durmadan çarpıyor .Bir gülüşünde tüm dünyam aydınlanıyor.

sevgiliye duyulan özlem mesajları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.