Mutsuz sözler

Sen gönlünü ferah tut.  Ne mutsuz edip gülen ne de aldığı ahları ödemeden ölen yok bu hayatta.

Bu hayat bana insanın gülemediği için ağladığını, susamadığı için konuştuğunu ,ölemediği için yaşadığını öğretti. Bob Marley

Hayat bir gün gelir mutlu eder.Bir gün gelir mutsuz ama unutulmamalı ki Allah sevdiğini sıkıntıyla imtihan eder.

Artık mutluluk denen bir kavramım olmayacak daha mutsuz olmamak için. Özdemir Asaf

Belki de bizim kaderimiz de mutsuz olmak vardı ,başkaları mutlu olsun diye.Kim bilir..

Mutsuzluk büyük bir merceğe benzer ,hatalarımızı olduğundan çok daha büyük gösterir.

Bu dünyadaki en mutsuz insanlar başkalarının ne düşündüğünü takıntı haline getirenlerdir.

İlk önce kendini mutlu etmeyi başar daha sonra başkalarını mutlu etmeye çalışırsın.

Pili bitmiş bir fotoğraf makinası gibiyim artık .Bundan böyle kimseyi çekemem.

Bizde bilirdik mutluluğun tarifini ama  malzemesi eksik.

Oksijensiz ortamda nefes almaya çalışmak gibi bir şeydi.Sen kokan sokaklarda sensiz dolaşmak.

Ne dinlesem bu gece boş,ne içsem bana fayda etmiyor .Seni başkasının kollarında görmek bam telimi gam teline çeviriyor.

Neden durgunsun sorusuna cevap aramaktan ve bunu sormasınlar diye tebessüm etmekten yoruldum.

Geceleri uyuyamıyorsam her yıldız kor gibi düşüyorsa yüreğime endişelenme vakti gelir,uyuyorum ben..

Bütün mutlu aileler birbirine benzerler , her mutsuz ailenin ise kendine özgü bir mutsuzluğu vardır.

Bana kalbimdesin deme sevgili ,kalabalık yerlerde sıkıntı basıyor beni.

İnsanın kalbinden daha büyük bir çöl , daha büyük bir göl var mı ? Ah işte ah. Yangında orada yağmur da .

Bazen insan iyiyim dediğinde, gözlerinin içine bakıp iyi değilsin ,neyin var diye soran birine çok ihtiyaç duyuyor.

Açık konuşacağım dediğimde bile karşıdakinin kalbi kırılmasın diye bazı sözlerimi yutan biriyim.İşte bu yüzden mutsuzum.

Mutlu olanların hepsi uyuyor şimdi.Mutsuz olan herkese selam olsun.

Hayaller mutsuz insanları ayakta tutan tek şeydir.

Biriyle mutsuz olmaktansa yalnız mutsuz olmak daha iyidir.

Bir kadın ne kadar merhametli ve sadakatli ise o kadar mutsuz ve şansızdır.

mutsuz sözler, mutsuz laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.