Aşkla ilgili sözler

Gerçek aşkı bilen bir kalp bir damla suya dahi hürmetle bakar.

Sevmek seviyorum demek değil , yüreğinde hissetmektir ve aşk yanında olanı sevmek değil bazen hiç gelmeyecek birini beklemektir.

Bir belirsizliktir aşk ,kiminin vicdanına atılan taş ,kiminin fakir gönlüne katılan aş ,kiminin de gözünden akıtılan yaştır. Hazreti Mevlana 

Eğer seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın .Çünkü sana olan sevgimi anlatmam için kelimeler yetersiz kalıyor.

Aşk her yerde aynıdır derler ,inanmam.Aşk senin yanında başkadır ,hem ben her yeri bilmem,seni bilirim sende beni bil.

Aşkın değeri gelirken verdiği mutlulukla değil bıraktığı acıyla anlaşılır.

Bu gün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı.Yine sana defalarca aşık olup ,seni düşündüm.

 Sevmek bu kadar güzelse kim bilir sevmeyi yaratan ne kadar güzeldir.

Hiçbir yere sığmadı aşkın gönlüme sığdı yalnız.Şimdi gönlüme de sığmıyor ,gözlerimden sızıyor. Hazreti Mevlana 

Ömrünün sonuna kadar yanında kalmak istediğim ve yanından bir saniye olsa bile asla ayrılmak istemediğim tek kadınsın sen bir tanem.Tüm ömrümü yanında sadece susup gözlerimin içine bakarak geçirebilecek kadar aşığım sana . Sen benim bir tanemsin.

Sana en muhtaç olduğum şu anda gel .Yaşamak olsan da gel ölüm olsan da gel.

Seni seven kadına sahip çık üzme onu.O kadar erkeği elemiş sana gelmiş ,güvenmiş.Sende adam gibi sevmeyi bil.

Güle sormuşlar neden dikenlisin diye .Gülde beni yalandan değil gerçekten seven tutabilsin diye yanıt vermiş.

Dilek tutman için illa yıldızların kayması mı gerekiyor? Gönlüm gönlüne kaymış yetmez mi.

Aşk , akıllı ve aptal ayrımı yapmadan bütün insanlara bulaşabilen bir hastalıktır.

Sadece sev dedi gözlerin  ben ise aşka müebbet yedim.

Bana kimse sen gibi baktı mı bilemem ama ben sana baktığım gibi bir başkasına bakmadım.

Bunun umutsuz bir aşk olduğunu biliyorum ama yine de seni seviyorum .

Her gün içimde artan bir sevgi ,kalbime sığmayan bir aşk var içimde .Sahi nasıl olur da kendi ellerimi senin ellerinden farksız görürüm.

Aşkı fakire sordum bir dilim ekmek dedi.Aşkı zengine sordum bir dakikalık zevk dedi ,aşkı deliye sordum boşunamı deli oldum dedi.

Bir yol düşün ne başında ne de sonunda üstünde bile değilsin ama içinden çıkamıyorsun.

Kim o deme boşuna , benim ben. Öyle bir ben ki gelen kapına ,baştan başa sen.

Eğer gökyüzü bir parça kağıt , denizler  mürekkep olsaydı sana olan aşkımı anlatmaya yine de yetmezdi.

Bu aptalca görünecek ama seni gördüğüm ilk andan itibaren seni düşünmeden duramıyorum.

Ateş parçasıdır aşk,ruhuna ışık saçar ve bedenini yavaş yavaş yakar.Gün gelir öyle bir yakmaya başlar ki adeta benliğini kavurur.

Aşk ,seni beğenen ile değil seni anlayabilen seni sevebilen ve seni sahiplenebilen biriyle güzeldir.

aşkla ilgili sözler, aşkla ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.