Ağır sözler 2019

Paranı kaybedersen geri kazanırsın,gücünü kaybedersen geri alırsın.Namını kaybedersen her şeyini kaybedersin.

Bu gün seni aldatanı yarın başkası aldatır,yüzünü yalanla yıkayan ,ihanet ile kurulanır.

Biz kimsenin canını yakmadık,onlar bizim ateş olduğumuzu bile bile geldiler.

İnsanları hafife almayacaksın ;kiminin bakışı , kiminin acısı,kiminin efkarı,kiminin eli ,kiminin dili ,kiminin de vebali ağır olur.

Bak dostum körden değil  nankörden,yüzsüzden değil iki yüzlüden,tipi bozuk olandan değil sütü bozuk olandan korkacaksın.

Altın gibi kalbin olsa neye yarar . Ayarı düşük olduktan sonra.

İt kimin çanağını yalarsa onun borusunu öttürür.Kurt aç kalır ama asla köpekleşmez.

Pişman değilim! Sadece dön bak arkana ne için nelerden vazgeçtin.Neler dururken sen neyi seçtin. Nazım Hikmet

Seninle her yere gelirim dediysem, o kadar da değil.İhmale , ihanete ve de şerefsizliğe gelemem.

Fırtına ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götüreceği sadece tozdur.

Bizim de gülüşümüz güzeldi , güldürmediler be çocuk.

Git gidebildiğin yere kadar sonunda yorulacaksın ve yine bana kalacaksın.

Canın yana yana öğrenirsin zamanla kime ne kadar değer vermen gerektiğini.

Diz üstünde yaşamaktansa ayakta ölmeyi tercih ederim.

Sende haklısın sevgili beş kuruşluk yüreğine , pahalı geldim,hoşçakal.

Bu hayatta iki şeye güvenirim kardeş.Biri aynaya baktığımda gördüğüme diğeri yukarı baktığımda görmediğime.

Sen aklınla ne düşünürsen düşün ,yüreğin kendi hafızası var.

En zor günlerimi tek başıma atlattıysam sonrasında kimseye eyvallah'ım olmaz.

Benim duygularım oyuncak değil sen fazlasıyla çocuksun.

Kimisi zamana bıraktı kimisi şansa . Ben sana bıraktım Allah'ım.

Yaptığım hiç bir şeyden pişman olmam. Yapmışsam göze almışımdır.

Sır ,ip gibidir bir ucunu başkasına verirsen ,başkalarının sırtında kazak olarak görürsün.

Gölgene lafım yok o da seni adam sanıp ardından geliyor.

Ne kalana git ne de gidene kal derim. Kalacak olan yerini gidecek olan yolunu bilir.

Ben adam olmayana düşman bile olmam.

Sevgiler yalan olunca gitmeler kolay olur .

Alttan aldık yeteri kadar bundan sonra herkes ederi kadar.

ağır sözler 2019, ağır sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.