Bizde adettir ,gelene Romayı gidene kınayı yakarız.

İnsanların beni çok sevecek birini arıyorum demelerine aldanmayın.Temiz bir sevgiyle karşılaştıklarında hepsi kaçacak delik arar.

Sözlerimin sınırı yok ne zaman nefesim bitse noktayı o zaman koyarım.

İnsanlar da fotoğraf gibidir ne kadar büyütürsen kalitesi o kadar düşer.

Ne kadar çok bilgi o kadar düşük ego,ne kadar az bilgi ,o kadar yüksek ego.

Birine ahmak dersen bu bir sıfat olarak geçecektir.Sana ahmak dediğimde ise bir isim olur.Sıfatlar ismin önüne gelirken ,isimler o şeyin kendisi olur.

Bencil insan kendi esaretine zincirlenen bir köledir.

Bazı insanlar alçak gönüllüdür,bazıları alçak olmaya gönüllüdür.

Zincirlere vurulmuş küfürlerimin kilidiyle oynuyorsun bazen.

Egoist insan,tek başına kalmış meyvesiz bir ağaç gibi kurur gider.

Biz geceyi seviyoruz diye kimse kendini  yıldız sanmasın.

El alem egosuna yenik kalan insaf uğramaz be kanka.

Egoma ters düşüyorsun çek git buradan,yeter üstüme  gelme sabrım yok.

Ego, herkesten daha iyi ve zeki olduğumuza inanmaktır.

Biz kimsenin varlığıyla var olmadık ki yokluğuyla da eksilmeyiz.

Ne mi yapıyorum ;yükselen insanların alçalan değerlerinden uzak duruyorum.

İşine geldiği gibi şekillendirdiğin  vicdanına tüküreyim.

Yanlış trene bindiysen koridordan geriye doğru koşmanın bir faydası yok.

Değmeyen birine bakmam ben , adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim.

egolu sözler, egolu laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.