Karla ilgili sözler

Güvendiğiniz dağlara kar yağıyorsa ve yüreğiniz üşüyorsa buna en güzel çare dağ ile karı baş başa bırakmaktır.

Kış gelsin istiyorum artık kardan da olsa bir adam görmek istiyorum.

Kar üzerinde iz bırakmak kolaydır önemli olan yüreklerde iz bırakmaktır.

Kar beyazıdır aşkım , seninle olmayacaksa bu hayatım ,çok geç kalmasın hemen gelsin Azrail'im.

Karın yağdığını görünce kar tutan toprağı anlayacaksın.Toprakta bir karış karı görünce kar içinde eriyen karı anlayacaksın.

Kar üşüyen bir halk için asla romantik yağmaz.

Ruhu kar yağışını seyrediyor gözlerimde beyaz tane tane raks ederek dönüyorlar göklerde .Bir şenlik bir coşku kış mevsiminde kar yağışı.

Beni seveceksen bir kar tanesi gibi sev,öylesine temiz öylesine berrak ve narin.

Sevgim dağlardaki karlar kadar çok olup,onları eritecek kadar da kuvvetlidir.

Kar taneleri ne güzel anlatıyor bir birine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu.

Bu gün kış gibiyim hep karla karışık yağıyorum.

Uyandım kar aydınlığında .O küçük kasaba uykuda ,uykusuz bir sıra kavak hem giderim hem dinlerim.

Geçmedi üşümem ben bir aşkın kar yağışından geliyorum.

Karın yağdığında farkettim ki ,başkalarının ayak izlerine basanlar kayıp düşüyorlar.Sen daima ayak basılmayan kara bas , silinmeyen derin izler bırak.

Hava soğuyunca değil , yürek soğuyunca insan üşürmüş.

Yüreklerimize kar tanesi değdiği zaman ürpermeli ve bilmeli ki değdiği yerde eriyip gider.

Karda ilk yürüyen olmanın kendini özel hissettiren bir yanı vardır.

Mevsimin suçu yok ,yokluğun soğuk.

karla ilgili sözler, karla ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.