Babaya güzel sözler

İnsan mutluluk ne diye sorar ya kendine.Ben derim ki mutluluk benim babamla yan yana olduğum zamandır. Rabbim senin eksikliğini biz evlatlarına göstermesin.

Kalbi sevgi dolu ,cömert, kibar , kucağı sıcak,şefkatli.Bu vasıfların tümünü taşıyan tek erkek ,biricik babam. Babalar günün kutlu olsun.

Evet baba şu an yanımda olmanı öyle isterdim ki sözcükler anlatamaz yüreğimdekileri. Bana hayatın güzelliklerini ve kötülüklerini öğreten adam  seni çok seviyorum.

Baba ,fani hayatın terbiye vereni ise  ebedi hayatın sebebidirler. Hazreti Ebubekir

Baba çınar ağacı gibidir , meyvesi olmasa bile onun gölgesi yeter.

Prenses olmak için prense ihtiyacım yok ben kralın kızıyım zaten.

Anne gezindiğin bağ ,baba yaslandığın dağdır. Ömrün en güzel olan kısmı anne baba ile olandır.

Gözlerimin baktığı yerde olmasan da daldığı yerdesin canım babam.

Bir adam sevdim adam gibi adam. Hiç bırakmayan son zerresine kadar seven bir adam.İşte o adam benim babam.

Sen hiç gitmedin ki baba ,gözlerimden kalbime taşındın ,önceden bir yerdeyken şimdi baktığım her yerdesin.

Babana riayet edersen sende oğlundan hürmet ve riayet bekleyebilirsin . Hazreti Ali

Varsın kalmasın babamdan villa.Olmasın para ya da araba .Üzülme baba,takma kafana . Bize helal ekmek yedirdin ya o yeter bana.

Bazen babalar öpmek ister ,sakal batıyor diye evlatlar izin vermez.Bazen evlatlar öpmek ister ,artık yok diye .Toprak izin vermez.

Baba hazine kapısıdır açmasını bilene ,anne cennet kapısıdır girmesini bilene .

Babam hep derdi ki ;Prensesim başını daima dik tut yoksa tacın düşer.

Yaşayan bir babanız varsa her gün Allah'a şükredin ve onun kıymetini çok iyi bilin.Çünkü babasız yaşamak çok zormuş.

Babalar soğuk görünür ama sıcaklığı göçüp gittikten sonra bile hissedilir.

babaya güzel sözler, babaya güzel laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.