Gülüşle ilgili sözler

Kişi gülüşüyle terbiyesini neye güldüğüyle de seviyesini gösterir.

Gülüş ruhun hiç şaşmayan aynasıdır.Yalnız çocuklar kusursuz bir gülüşle gülmesini bilirler.

Öyle güzel gülmelisin ki insanlar seni ağlatmaya utanmalı.

Ben öldüğüm zaman toprağa değil yanağındaki gamzeye gömsünler.

Gülüşünü seversin , sesini seversin , sohbetini seversin .Sevmek için illa yüzünü görmek şart değil ,yüreğinde duruşunu seversin.

Herkesin sizi sevmesini istiyorsanız , gülümseyin.

Güzel bir gülüş karanlık bir eve giren güneş ışığına benzer.

Ben senin geceni aydınlığa çeviremem, menteşesi geniş kapılar açamam, en fazla gülersin benimleyken .Küçümseme gülmek güzeldir eğer benimleysen.

Hadi takas edelim bir şeylerimizi ,mesela gülüşünden ver ömrümden al.

Kadının yüzünde bir gülüş ol yeter o kalbinin ortasında senin heykelini diker.

Her şeye rağmen seni her zaman güldürmeye çalışan kişi seni en çok seven kişidir.

Sendeki gülüş Ankara'ya deniz, Antalya'ya kar getiriyor.

Her gülüşünle yeni baharlar açar çorak gönlümün ıssız topraklarında ey yar.

Sebebi bensem, sana gülmek çok yakışıyor.

Sahte gülüşler altında sergilediğim mutluluk maskelerini çıkardım. Alınmayın ,olmadığım gibi görünmek bana göre değilmiş.  

Ben gülüşüne öldüm o gülüşüme güldü.Farklıydık işte.

Bizlere okumayı ,yazmayı , teknolojiyi ,hayatın zorluklarını öğrettiler ama gülmeyi hiç öğretmediler.

Gülmek acıya ,derde, kedere ,karşı sürülecek en iyi ilaçtır.

gülüşle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.